Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان مجتبی حسینی که خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند، عصر امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم شهرداری آستارا رفتند که این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

گل‌های شهرداری آستارا توسط جابر نصیری و امین حقده به ثمر رسید و ساسان حسینی مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان دو گل خود را در این بازی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در ورزشگاه شهدای اسلامشهر برگزار شد.

همچنین «حسین گودرزی» مدافع تیم شهدای کیوج پس از توافق با سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان به تیم فوتبال بزرگ‌سالان این باشگاه پیوست و در فصل آینده با پیراهن نفت به میدان خواهد رفت.

گودرزی در پست مدافع چپ بازی می‌کند و سابقه عضویت را در تیم‌های پرسیان ایرانیان، احسان جوان کیوج و شهدای کیوج دارد.

تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در تهران پیگیری می‌شود.

تیم نفت مسجدسلیمان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم تراکتور تبریز می‌رود.

کد خبر 5060842

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ورزش خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.
بازی دوستانه امروز آبی‌پوشان مقابل آریو اسلامشهر پشت در های بسته برگزار خواهد شد.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 6087269

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)