Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور با تاکید براینکه مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا باید ضمانت اجرایی داشته باشد، گفت: مصوبات در صورت نداشتن ضمانت اجرایی، ‌ابتر و بی‌نتیجه باقی می‌ماند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام «محمدجعفر منتظری» روز شنبه در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این قرارگاه افزود: برای مصوبات قرارگاه متناسب با موضوع باید ضمانت اجرایی در نظر گرفته شود و اگر این مصوبات ضمانت اجرایی داشته باشد و مطابق قانون با آن اعمال شود، قوه قضاییه هم خود را موظف به اجرا می‌کند و خود را ضامن اجرای آن می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم هم به‌شکل جدی پای کار بیایند تا ریشه این بیماری کنده شود.

منتظری درباره حمایت قوه قضاییه از برخورد ناجا با اراذل و اوباش گفت: قطعا چنین است مساله برخورد با اوباش از سیاست‌ها است و با این پدیده‌ای که امنیت را هدف قرار داده و عده‌ای می‌خواهند ناامنی ایجاد کنند، باید مقابله کرد.

وی اضافه کرد: از ناجا این خواسته را داریم در چارچوب عمل کنند تا لطمه‌ای به اقتدار نیروی انتظامی وارد نشود

دادستان کل کشور درباره اوباش گردانی اخیر ناجا در مشیریه تهران، اظهارکرد: «تشهیر» از دغدغه‌های مجازات است و البته این کار نیاز به اجازه دستگاه قضایی دارد و باید در چارچوب قانون باشد؛ اگر چنین باشد قطعا قوه قضاییه موافقت می‌کند. البته در این موارد نقصان قانون هم داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادستان کل کشور ضمانت اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، محمد ترکمانه گفت: تاکنون به ۱۲۰ روستای سیل زده در جنوب سیستان و‌بلوچستان‌ امداد رسانی شده است .
مدیر عامل بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)  افزود:  ستاد اجرایی فرمان امام در سه‌ شهرستان دشتیاری، کنارک، زرآباد مشغول خدمات رسانی‌ به مردم سیل زده  است و تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان توزیع شده است.

ترکمانه عنوان کرد: با توجه با هماهنگی‌های شده با استانداری سیستان و بلوچستان، تمامی دستگاه‌های امدادی در مناطق سیل زده با محوریت ستاد اجرایی فرمان مشغول به فعالیت هستند، که این‌موضوع کار امداد رسانی را به سیل زدگان راحت کرده است.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نیرو‌های خدمات رسان ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در بین سیل زدگان، در جبهه مختلف در حال تخیله آبگرفتگی خانه‌های مردم هستند و برای کودکان سیل زده، بسته‌های اسباب بازی توزیع میکنند.
وی عنوان کرد:با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیرو‌های ستاد تا آخرین روز درکنار مردم این‌منطقه هستند و خسارت مردم، بویژه درمناطق محروم که دام و‌لوازم خانگی آنها از بین رفته، جبران‌خواهد شد.

ترکمانه‌ اظهار کرد: تلاش خواهیم‌ کرد منازل روستایی مناطق سیل زده رو بیمه کنیم، تا در شرایط بحران و سیل این‌مردم بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار ‌اراضی کشاورزی در کرج‌
  • لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق
  • اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی