Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روند جدید کوچاندن ساکنان از اطراف پایگاه‌های آمریکایی گروه زیادی از نیروهای مسلح مورد حمایت ارتش آمریکا به منازل شهروندان سوری حمله کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری النشره، نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) به فرمان ارتش آمریکا اقدام به کوچاندن ساکنان سوری از محله‌ای کرده‌اند که تحت کنترل ارتش آمریکاست و این محله به پایگاه غیرقانونی آمریکایی‌ها اشراف دارد که در منطقه موسسات دولتی سوریه در الحسکه سوریه تاسیس شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به توازی آن نیروهای کرد مورد حمایت ارتش آمریکا به صدها خانواده‌ هشدار داده‌اند که منازل‌شان را در مجتمع‌های مسکونی متعلق به جمعیت افسران و افراد ارتش سوریه در محله العمران در شهر الحسکه ترک کنند.

شبه نظامیان مورد حمایت نیروهای اشغالگر آمریکا در مناطق تحت کنترل خود اقدامات جنایتکارانه خود را علیه مردم ادامه می‌دهند که امروز تعدادی از شهروندان را در حومه حسکه، دیرالزور و رقه ربودند.

امروز نیز یکی از ساکنان اردوگاه الهول در حومه شرقی حسکه که تحت کنترل شبه نظامیان قسد است، کشته شد.

منابع محلی به خبرنگار سانا در حومه حسکه، دیرالزور و رقه از ربوده شدن تعدادی از شهروندان خبر دادند.

منابع محلی در اردوگاه الهول در حومه شرقی حسکه به خبرنگار سانا گفتند: پس از کشته شدن یک مرد به ضرب گلوله افراد ناشناس، گروهی از شبه نظامیان مسلح قسد به اردوگاه یورش بردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش آمریکا ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مردم سوریه از اقدام تنبیهی ایران در برابر رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دمشق؛ مردم سوریه از عملیات ضد صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران استقبال کردند و آنرا برای جلوگیری از ادامه ددمنشی رژیم صهیونیستی ضروری خواندند.
کارشناسان سوری این عملیات جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی پاسخی قاطع به عملیات تجاوزکارانه مکرر رژیم صهیونیستی دانستند و تنبیهی برای متجاوز است تا از جنگ افروزی خود و ادامه جنایاتش دست بردارد.
ناظران در سوریه می‌گویند، درپی حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران، صهیونیست‌ها دریافتند زمان بزن دررو به پایان رسیده است و لذا در آینده و در صورت لزوم، پاسخ قویتر و قاطع‌تر خواهد بود.
طالب ابراهیم کارشناس مسایل سیاسی سوریه گفت این حق حاکمیتی ایران است که به عنوان یک کشور مستقل از تمامیت ارضی و حاکمیت خود دفاع کند.
محمد عباس کارشناس ارشد نظامی نیز می‌کوید، ایران با این عملیات ترکیبی که در تاریخ علوم نظامی بی‌سابقه است، هم به رژیم صهیونیستی و هم به سازمان ملل متحد درسی عبرت آمیزی داد، اول اینکه رژیم صهیونیستی حجم طبیعی خودش را بداند و دوم اینکه سازمان ملل متحد نباید در برابر جبهه استکبار دست بسته بماند.
برپایه این گزارش، گروهی از جوانان سوری هم با پخش شیرینی در میان مردم، عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.
این جوانان گفتند این پاسخ ایران ضروری بود تا هم وجاهت قوانین بین المللی محفوظ بماند و هم اشغالگران بداند ما در محور مقاومت نیرویی بازدارنده و کوبنده‌ای در برابر آنها هستیم.
احمد یکی از این جوانان است که به خبرنگار ما گفت وقتی که محافل بین المللی نتوانند از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند، بدیهی است که ایران با قاطعیت وارد عمل می‌شود، ما در سوریه به برادران ایرانی دست مریزاد می‌گوییم.
جوانان سوری این پیام را داشتند که از این پس تعریف موازنه قوا در جهان تغییر پیدا کرده است. از این پس کشور‌های آزاده و مستقل هرگز در برابر وحشی گری جبهه استبکار و صهیونیست‌ها ساکت نخواهند نشست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه ۱: طالب ابراهیم کارشناس مسایل سیاسی
مصاحبه ۲: محمد عباس کارشناس ارشد علوم نظامی
مصاحبه ۳ و ۴: شهروند

دیگر خبرها

  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • ضربه ایران به اسرائیل؛ اقدامی که سوری‌ها انتظار داشتند
  • ببینید | ضربه ایران به اسرائیل، اقدامی که سوری‌ها مدت‌ها در انتظار آن بودند
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
  • خوشحالی مردم سوریه از اقدام تنبیهی ایران در برابر رژیم صهیونیستی
  • اتمام حجت فرمانده کل ارتش ایران با آمریکا و اسرائیل | تمام پایگاه‌ها و منافع‌تان اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شود
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه