Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:32:25 GMT

معادن متخلف قزوین بعد از سه بار تذکر تعطیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۷۰۴

معادن متخلف قزوین بعد از سه بار تذکر تعطیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هدایت الله جمالی پور در شورای معادن استان قزوین در خصوص قانون پرداخت یک درصد فروش معادن برای اصلاح راه‌های روستایی استان، اظهار کرد: همه معادن استان موظف هستند این یک درصد را پرداخت کنند و اگر معادنی که آسیب بیشتری به راه‌ها وارد می‌کنند باید بعد از سه بار تذکر بسته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین درباره عوارض اجرای طرح‌های دولتی، گفت: اگر دستگاهی مشمول پرداخت عوارض بشود باید میزان عوارض را به دستگاه‌های ملی اعلام کند و هیچ کسی حق ندارد مزاحم اجرای پروژه‌ها بشود.

جمالی پور گفت: دستگاه‌های دولتی استان، حق شکایت از یکدیگر را ندارند و باید مسائل و موانع میان آنها به نهادهای نظارتی ارجاع شود.

استاندار قزوین افزود: اگر این مشکلات و مسائل در دستگاه‌های نظارتی حل و فصل نشود باید به دستگاه قضائی ارجاع شود.

وی درباره معادن شن و ماسه استان و استفاده از ظرفیت آنها برای تکمیل طرح‌های عمرانی دولتی، گفت: هرگونه برداشت شن و ماسه از رودخانه‌ها در این زمینه، نیازمند مجوز از وزارت نیرو است و اگر برداشتی بیشتر از میزان مجوز مصوب شده باشد باید با آن برخورد صورت گیرد.

جمالی پور افزود: همه دستگاه‌های اجرایی که پروژه دولتی اجرا می‌کنند موظف هستند از دستگاه‌های ذیربط استعلام بگیرند و اگر دستگاه مربوط ظرف ۲۰ روز پاسخ ندهد جواب استعلام مثبت تلقی خواهد شد.

وی در مورد فعالیت معادن پیغمبرکوه آبیک، گفت: این منطقه بعد از این، دیگر نقطه معدنی نیست و باید به یک سایت گردشگری برای قزوین و استان‌های همجوار تبدیل شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: حریم معدنی این منطقه را نیز اداره کل محیط زیست استان اعلام می‌کند که فعالیت این معادن تا چه محدوده‌ای به آبیک و سایت گردشگری آسیب نمی‌زند.

وی اضافه کرد: معادنی که در این منطقه به بهره برداری نرسیده، مجوز آنها ابطال شود و معادنی که به بهره برداری رسیده و حقوق مکتسبه دارند، طرح توسعه آنها ممنوع می‌شود تا برای آنها در آینده تعیین تکلیف کنیم.

کد خبر 5060918

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارقزوین معادن ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۳۵ هزار مسافر از قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علیرضا معیری اظهار کرد: با توجه به جا به جایی ۴۳ هزار و ۴۰۴ مسافر از پایانه‌های استان در پایان هشتمین روز از سال گذشته، آمار جا به جایی مسافر در پایان‌های استان نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش ۱۹ درصدی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: روز گذشته (هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳) آمار جابجایی مسافر از پایانه‌های استان سه هزار و ۳۸۷ نفر بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش به همراه داشت.

به گفته وی، در سال جاری ۱۶۴ دستگاه اتوبوس، ۸۴۵ دستگاه مینی بوس و ۶۹۰ دستگاه سواری کرایه وظیفه جا به جایی مسافران نوروزی از پایانه‌های حمل مسافر این استان را برعهده دارند.

معاون حل و نقل راهداری قزوین سن ناوگان مسافربری استان را ۱۹ سال اعلام کرد و یادآور شد: بیشترین مقصد مسافران جا به جا شده از طریق پایانه‌های حمل مسافر قزوین در تعطیلات نوروزی امسال استان‌های تهران و گیلان بودند.

دیگر خبرها

  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلفات حادثه ساز در طرح نوروز ۱۴۰۳ در ایلام
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • جابجایی ۳۵ هزار مسافر از قزوین
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت