Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم بوچیا خراسان جنوبی گفت: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی وعده‌های چندماهه خود را به بوچیاکاران این استان عملی نمی‌کند.

محمدجواد فضایلی، عضو تیم بوچیا خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به وعده‌های رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی درباره اختصاص توپ و تجهیزات ورزشی، اظهار کرد: باوجود گذشت چندماه از این وعده ها، هنوز خبری از تأمین تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فضایلی ادامه داد: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان یک بار در اردیبهشت ماه وعده تأمین این تجهیزات را داده بود، یکبار دیگر هم در مردادماه وعده داد، اما تاکنون هیچکدام از این وعده‌ها عملی نشده است.   بیشتر بخوانید: غربت «بوچیا» کاران در خراسان جنوبی / تیم تمرین ندارد، اما مسابقه دارد!   این فعال دانشجویی خراسان جنوبی افزود: وعده‌های هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان درخصوص تأمین سالن بازی نیز هنوز عملی نشده است.

وی با اشاره به اینکه شریعتی فر، رئیس این هیات ساکن مشهد است و صرفا در مراسم‌ها و رویداد‌ها به بیرجند سفر می‌کند، افزود: وی پاسخ ورزشکاران را نمی‌دهد و پیگیری‌های ما از سوی این هیات ورزشی بی پاسخ می‌ماند.   بوچیا؛ ورزشی مختص معلولان جسمی حرکتی است و در اصل برای افرادی مناسب است که فلج مغزی حرکتی دارند. با این حال این ورزش توسط ورزشکارانی با معلولیت‌های چندگانه و شدید حرکتی نیز دنبال می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوچیا ورزش معلولان هیات ورزش های جانبازان و معلولان هیات ورزش های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • طرح جالب «وعده صادق» در دیوار نگاره فلکه جانبازان تبریز
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد