Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس‌هایی از علی دایی منتشر شده است که او بعد از سرقت به خانه مختلف آن اطراف می‌رود و درخواست می‌کند از دوربین‌های آن خانه‌ها استفاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز چهارشنبه دو سارق گردنبند علی دایی را دزدیدند و چندی پیش بود که اعلام شد ارزش این زنجیر حدود ۸۰ میلیون تومان ارزش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این حادثه علی دایی به ساختمان‌های اطراف محل سرقت سر می‌زدند و تلاش می‌کند برای پیدا کردن سارق از دوربین‌های آن ساختمان‌ها استفاده کند.

 

علی دایی ۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی علی دایی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد

به گزارش همشهری آنلاین، چندی قبل زن جوانی به کلانتری ۱۲۲ دربند رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: مهاجرت کردم و ساکن کانادا هستم؛ برای عیددیدنی به ایران آمدم و وارد خانه‌ام در برجی در نیاوران شدم اما پی بردم که ۳ تخته فرش ابریشم، ۲ تخته تابلوفرش، ۲ عدد مجسمه برنزی و نقره‌ای، آینه‌شمعدان نقره‌ای به‌ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان به سرقت رفته است.

پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت در دادسرای ناحیه یک، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی پای در صحنه سرقت گذاشتند و متوجه شدند خانه روبه‌رویی نیز که صاحب آن هم به کشور کانادا مهاجرت کرده است، هدف سرقت قرار گرفته است.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت‌ سالم بودن درب‌های ورودی خانه، حکایت از ورود سارقی آشنا دارد و سرایدار ساختمان به‌نام حامد چند روز قبل بدون اینکه با مدیر ساختمان تسویه حساب کند کار خود را ترک کرده است که همین موضوع شک تیم پلیس را برانگیخت!

قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...

بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید زده شد و کارآگاهان دریافتند که حامد پس از اینکه برج را ترک کرده مستقیماً به‌صورت غیرقانونی به کشور افغانستان سفر کرده است اما در این میان با ۳ نفر از دوستان خود که یک نفر آنها در گذشته سرایدار همین برج لاکچری بوده است، ارتباط مشکوک داشته است.

تیم تحقیق در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های پلیسی مخفیگاه ۳ مرد جوان را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با بازپرس پرونده موفق به دستگیری آنها در یک عملیات منسجم شدند.

متهمان که در جریان بازجویی‌ها منکر جرم خود بودند پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود به سرقت اموال با همدستی حامد اعتراف کردند.

سردسته این باند گفت: در گذشته حدود ۸ سال در این برج لاکچری سرایداری می‌کردم و از حضور یا عدم‌حضور ساکنین در خانه‌شان مطلع بودم؛ هنگامی که شاکی و همسایه‌اش به کانادا مهاجرت کردند با حامد و ۲ نفر دیگر نقشه‌ سرقت را طراحی کردیم.

متهم ادامه داد: چون حامد سرایدار فعلی برج بود کلیدها را در اختیار داشت و این موضوع خیلی در ارتکاب سرقت کمک کرد؛ در مدت زمان ۲۰ روز، ۶ مرتبه به خانه شاکی و همسایه‌اش رفتیم و هرچه را بود سرقت کردیم؛ پس از ارتکاب جرم اموال مسروقه میان خودمان تقسیم شد و حامد به کشور افغانستان فرار کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان معرفی شدند.

کد خبر 845385 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • درآمد عجیب ۵۰ میلیونی در تهران!
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان