Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@19:48:45 GMT

پیروزی فولاد مقابل استقلال خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۷۲۵

پیروزی فولاد مقابل استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ امروز در دیداری تدارکاتی در زمین اصلی ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت و در نهایت این دیدار با پیروزی سه بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید. ساسان انصاری، محمدزبیر نیک‌نفس و مهران درخشان‌مهر سه گل فولاد را در این دیدار به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فولادخوزستان پیش از این هفت دیدار دوستانه در مقابل سایپا، نفت مسجدسلیمان پارس جنوبی جم، بادران، هوادار، نفت امیدیه و پورا به میدان رفته بود و موفق به شش پیروزی و یک تساوی شده بود. در دیدار امروز جواد نکونام سرمربی فولاد از تمام بازیکنانش استفاده کرد تا همه در شرایط بازی قرار بگیرند.

258 252

کد خبر 1449920

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه فولاد خوزستان استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

شاگردان ویسی در حالی در خانه شکست خوردند که بازیکن مازاد فولادی‌ها که در نیم فصل به مس پیوسته عامل پیروزی نماینده رفسنجان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت 18:10 امروز (جمعه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار گرفت که شاگردان نویدکیا با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند. تک گل مس را سعید واسعی در دقیقه 56 به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار برعهده امیر ایار بود که به جلال الدین علی محمدی بازیکن مس رفسنجان و احسان پهلوان از فولاد کارت زرد نشان داد.

سعید واسعی در نیم فصل در لیست مازاد فولاد قرار گرفت و امروز باعث شکست نماینده خوزستان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال