Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:56:07 GMT

گفتند دیوانه ای پیشنهاد رئال مادرید را رد می کنی!

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۷۵۳

گفتند دیوانه ای پیشنهاد رئال مادرید را رد می کنی!

رابرت پیرس، ستاره سابق آرسنال در مورد دلایل رد پیشنهاد رئال مادرید سخن گفت.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش در سالهای پایانی هزاره قبل در لباس مارسی بود که تیم های بزرگی در فوتبال اروپا برای خرید رابرت پیرس، ستاره تکنیکی و فرانسوی اقدام کردند. البته رابرت پیرس در نهایت راهی آرسنال شده و روزهای فوق العاده ای را نیز در آن دوران طلایی توپچی ها سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رابرت پیرس در مورد نقش آرسن ونگر در این انتقال صحبت کرده است.

 

 

رابرت پیرس گفت: "لحظه سختی بود، احساس کردم که از موقعیت خوبی برخوردار هستم، زیرا باید یک گزینه را از بین رئال مادرید، یوونتوس و آرسنال انتخاب می کردم. تقریبا با رئال مادرید توافق کرده و قرارداد بسته بودم، اما آرسن ونگر چند بار با من تماس گرفت و و در پایان من را متقاعد کرد که به حرفش را گوش داده و آرسنال را انتخاب کنم.

 

خانواده من واقعا دوست نداشتند که من به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ منفی دهم، زیرا مادر من نیز اهل اسپانیا و متولد اویدو است. وقتی به او زنگ زدم تا خبر بدهم قصد دارد به آرسنال بروم و می خواهم پیشنهاد رئال مادرید را رد کنم، او به من گفت تو دیوانه ای، تو که انگلیسی بلد نیستی و با چنین شرایط باید به اسپانیا بروی. همه به من گفتند که بهتر است راهی رئال مادرید شوی، اما من حرف کسی را گوش ندادم و به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت دادم."

روبرت پیرس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبرت پیرس رئال مادرید پیشنهاد رئال مادرید رابرت پیرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد

آینده دنی سبایوس در رئال مادرید شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، با وجود علاقه اتلتیکو مادرید به جذب دنی سبایوس، رئال مادرید تمایلی به فروش این هافبک 27 ساله ندارد و می‌خواهد او را در ترکیب حفظ کند.

هرچند سبایوس از دقایق بازی خود راضی نیست اما رئال مادرید نیز قصد سرمایه‌گذاری روی یک هافبک جدید را ندارد و ترجیح می‌دهد با سبایوس ادامه دهد. البته در یک صورت ممکن است لوس بلانکوس به فروش سبایوس رضایت دهد و آن هم این است که پیشنهاد هنگفتی برای این هافبک اسپانیایی از راه برسد.

گفتنی است دنی سبایوس تا سال ۲۰۲۷ با رئال مادرید قرار دارد و در فصل جاری تنها ۵۰۵ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است.

ناامیدی دنی سبایوس از وضعیت خود در رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲