Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@08:46:06 GMT

برانکو می‌خواست 50 درصد تخفیف بدهد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۸۷۴

   به گزارش جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با یکی از روزنامه ها مدعی شده که در مذاکرات با محمد حسن انصاری فرد حاضر شده است که 50 درصد به باشگاه پرسپولیس تخفیف دهد تا این مربی با دریافت مطالباتش، پرونده شکایت خود علیه قرمزها در فیفا را مختومه کند. بعد از این مصاحبه سراغ یکی از نزدیکان محمد حسن انصاری فرد که در زمان وی در باشگاه پرسپولیس حضور داشت رفتیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور محمد حسن انصاری فرد در گفت و گو با فوتبالی اعلام کرد: صحبت های برانکو مربوط به دوران مدیریت ایرج عرب است و در دوران انصاری فرد برخلاف اینکه بسیار پیگیر بستن این پرونده بودیم اما برانکو حاضر به تخفیف نشد.

 

این فرد نزدیک به انصاری فرد اعلام کرد: مذاکرات پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ به صورت حضوری و در سفارت ایران در کرواسی با حضور سفیر ایران برگزار شد که در این جلسه علیرغم وساطت سفیر اما برانکو پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس و انصاری فرد را نپذیرفت، برانکو در این جلسه خواستار کلیه مطالبات و مبلغ مالیاتش شد که مبلغی در حدود 1 میلیون وهفتصد هزار یورو می شد اما پیشنهاد باشگاه به ایشان 800 هزار یورو بود که مورد موافقت ایشان قرار نگرفت.

 

پس از این موضوع سراغ مهدی ذاکر معاون حقوقی وقت باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت ایرج عرب رفتیم تا درباره این موضوع نظر ایشان را جویا شویم، ذاکر که به همراه امیر حسینی مدیر امور روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در استانبول با دارو بوشیچ وکیل برانکو مذاکره کرده بودند به فوتبالی گفت:« مذاکرات خوبی در آن زمان انجام شد و به توافقات مالی بسیار خوبی رسیدم اما یک تلفن از تهران باعث شد تا بدون اینکه توافقات روی کاغذ به صورت کتبی به امضای طرفین برسد استانبول را به مقصد تهران ترک کنیم.»

 

ذاکر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برانکو حاضر شده بود 50 درصد به باشگاه تخفیف دهد گفت: «مذاکرات بسیار خوبی انجام دادیم و در آن مقطع وکیل برانکو به دنبال بستن پرونده در آن بازه زمانی بود به همین دلیل حاضر شدن 50 درصد به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهند اما استعلامی که از تهران و مدیران باشگاه گرفتیم باعث شد این موضوع نیمه تمام بماند و تا الان به طول بیانجامد.»

 

ذاکر در پایان صحبتهایش گفت:« مطالبات برانکو را می شد در آن مقطع زمانی با کمترین مبلغ ممکن پرداخت کرد اما مدیران باشگاه در آن مقطع متاسفانه به دنبال پرداخت این مبلغ نبودند و باعث شدند این پرونده به فیفا رفته و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته شود.»

 

مشاور محمد حسن انصاری فرد در بخشی دیگر از گفت و گو به خبرنگار فوتبالی اعلام کرد: «برانکو در مصاحبه خود با این روزنامه به صراحت نامی از انصاری فرد نبرده است و به نظر می رسد خبرنگار در پیاده کردن مصاحبه دچار اشتباه تایپی شده باشد.» البته این نظر مشاور محمد حسن انصاری فرد است و شاید این روزنامه ورزشی به عمد این کار را کرده باشد.

فوتبالی 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان یکی از جذاب‌ترین و پرحاشیه‌ترین جدال‌های نیم فصل اول محسوب می‌شد. جایی که روی نیمکت هر دو تیم سرمربی متفاوتی حاضر بودند و یحیی گل محمدی و عبدالله ویسی روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند.

در آن بازی که نفت آبادان موفق شده بود نیمه اول را برنده راهی رختکن شود، در ادامه این محمد عمری بود که بازی را برای سرخ‌ها با گل دیدنی‌اش به تساوی کشاند. هافبک تکنیکی نیم فصل اول پرسپولیس البته اکنون برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان بندرانزلی شده و در اختیار مهدی تارتار قرار دارد.

عمری در آن بازی در دقیقه 57 روی پاس گل امید عالیشاه و ضربه‌ای تمام کننده توانست قفل دروازه نفت آبادان را باز کرده و تیمش را به کسب نتیجه در این بازی امیدوار کند. در ادامه نیز گولسیانی از نقطه پنالتی گل دوم سرخ‌ها را به ثمر رساند اما تیم 10 نفره نفت آبادان در ثانیه‌های پایانی توانست بازی را به تساوی بکشاند.

اکنون محمد عمری در جمع شاگردان اوسمار قرار ندارد و در ملوان کار را دنبال می‌کند و باید دید در آبادان و استادیوم تختی کدام بازیکن قادر خواهد بود برای این تیم موفق به ثبت گل شود.

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان