Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بازی‌های دوستانه ملی در ماه پیش رو برای تیم‌های آسیایی حکم بازی‌های دوستانه را دارد.

تیم ملی فوتبال ایران باید در دیداری مهم برابر بوسنی قرار گیرد که این بازی می‌تواند به استحکام تیم اسکوچیچ کمک کند. گفته می‌شود ایران در دومین بازی برابر تیم دوم قرار گیرد.

بحرین یکی از هم‌گروه‌های ایران در انتخابی جام‌جهانی در دو دیدار دوستانه برابر لبنان و تاجیکستان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم ملی فوتبال عراق نیز به دیدار اردن و ازبکستان خواهد رفت.

انتظار می‌رود کادر فنی تیم ملی با ارزیابی بازی‌های دوستانه حریفان ایران شناخت خودشان را از هم گروه‌های تیم ملی بالا ببرند.

پربیننده ترین دو بازیکن جدید استقلال +عکس استوری معنادار مدافع استقلال +عکس پرسپولیسی‌ها در فرودگاه پاداش گرفتند +عکس خودرو لاکچری بازیکن پرسپولیس +عکس شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس جدا شد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم اسکوچیچ جام جهانی فوتبال ایران جام جهانی سرمربی فوتبال تیم ملی فوتبال عراق تیم اسکوچیچ قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بازی های دوستانه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در بازی دوستانه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد