Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@18:19:55 GMT

واکنش قلعه‌نویی به درگیری با پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۹۰۳

واکنش قلعه‌نویی به درگیری با پرسپولیسی‌ها

رویداد۲۴ امیر قلعه‌نویی در مصاحبه با رادیو ایران اتفاقات حاشیه‌ای دیدار امروز پرسپولیس و گل‌گهر را به صورت کامل تکذیب کرد. قلعه نویی در ابتدا با تمجید از باشگاه پرسپولیس گفت:

اولا من باید تشکر کنم از باشگاه پرسپولیس و شخص اقای گل‌محمدی که یک بازی بسیار خوب برابر آنها برگزار کردیم که اندازه 30 بازی برای ما مفید بود و ما نقاط ضعفمان را شناسایی کردیم و بار دیگر می خواهم از باشگاه خوب پرسپولیس تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم گل‌گهر درباره میزان رضایت از بازیکنانش هم گفت:از تیمی که به تیم خوب پرسپولیس بتواند دو گل بزند باید رضایت داشت. آنها با تیم کامل‌شان بودند، البته ما هم نقطه ضعفی داشتیم که سه گل دریافت کردیم، چند بازیکن ما خوب بودند و چند بازیکن در سطح خودشان نبودند که این نیز طبیعی است. چون ما تازه از بدنسازی خارج شدیم، از تیم نه به صورت صد در صد، اما راضی هستم و در این بازی عیار بازیکنان را سنجیدیم . خیلی این بازی برای ما مفید بود که از آقای گل‌محمدی تشکر می کنم.

امروز عصر شایعاتی درباره درگیری به وجود آمده بین امیر قلعه و سعید آقایی و هم‌چنین لیدر باشگاه پرسپولیس منتشر شد که قلعه نویی ضمن تکذیب جدی آن گفت:

من نمی دانم چه حاشیه ای وجود داشت. سعید مثل پسر من می ماند و خودش هم تکذیب کرد. بازیکنان خوب پرسپولیس قبل بازی پیش من آمدند، با اینکه بازی را از بالا می دیدم. من نمی دانم چرا بعضی آدم ها اینگونه اند، حرف هم بزنی ناراحت می شوند. البته من قبلا درباره کسانی که حاشیه درست می کنند صحبت کرده‌ام! من قبلا یک حرفی زده‌ام و دیگر نمی خواهم تکرار کنم. من یکبار درباره کسانی که این شایعات را درست می کنند صحبت کرده ام و 5 میلیون جریمه شده‌ام. سعید آقایی برای من مثل پسرم هوتن است و خوشحال هم هستم که دارد موفق می شود.

او در ادامه درباره شایعه درگیری با لیدرها نیز گفت: اصلا، شما باید نظم و انضباط را در این بازی می‌دیدید. من نمی دانم چرا این حرف ها را می زنند.

سرمربی 58 ساله تیم گل گهر درباره تعویق یک هفته‌ای رقابت‌های لیگ برتر و اینکه این موضوع به سود یا ضرر تیم او شده هم گفت: به نفع ما نشد زیرا اولین تیمی بودیم که تمرینات را بر اساس آن 6 هفته شروع کردیم. من حرفم این است که شرایط مملکت قرمز است و وضعیت بحرانی است. من نظرم این است که یک فکری برای این مسئله کنند، حالا لیگ یک هفته این طرف و آن طرف‌تر برگزار شود، مهم نیست. شاید بعضی تیم ها سود کرده اند اما ما طبق برنامه جلو رفتیم و سود و ضرری را نمی بینم.

من دغدغه ام بیشتر کرونا است. ما وضعیت‌مان با بقیه تیم ها متفاوت است. تمرینات ما در شهر تهران است و برای بازی باید به سیرجان برویم و باز برگردیم. ما زیاد در سفر هستیم و این می تواند برایمان خطرناک باشد.
به نظر من با توجه به وضعیت قرمز کشور می‌توانند بازی‌های لیگ برتر را بعد از بازی‌های فیفادی موکول کنند.
امیر قلعه‌نویی که چندین قهرمانی در مسابقات داخلی را در کارنامه دارد درباره موضوع بازیکن‌سالاری هم گفت: بازیکن سالاری بستگی به مدیریت باشگاه و سرمربی تیم دارد. بنده معتقدم آمده ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم نه به هر قیمتی زندگی کنیم. من یک اصولی دارم که در هر تیمی باشم به آن معتقد هستم اما متاسفانه بازیکنانی را میبینیم که برای باشگاه تعیین تکلیف می کنند و این موضوع خوبی نیست.

مثلا فرناندو تورس زمانی گران‌ترین بازیکن فوتبال انگلستان بود، دقیقه 88 فینال جام جهانی به زمین می‌رود و دقیقه 92 دچار مصدومیت همسترینگ می‌شود. بازیکن‌های ما باید این موضوعات را یاد بگیرند. ببینید الان بازیکن ما کف قیمتی 3 میلیارد تومان یا 4 میلیارد تومان پول میگیرد. یعنی روزی 8 میلیون تومان. شما ببینید یک کارمند ، یک کارگر و یک استاد چقدر حقوق می گیرد؟ آیا بازیکنی که روزی 8 میلیون حقوق دارد نباید اصول را یاد بگیرد؟

بیشتر بخوانید: پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

در پایان قلعه‌نویی درباره احتمال جدایی علیرضا ابراهیمی و محمد میری هم گفت: علیرضا ابراهیمی تحت قرارداد ما است، اما اگر هر بازیکنی به من بگوید می خواهد به تیمی دیگر بپیوندد من به او اجازه می دهم. کما اینکه در استقلال چندین بازیکن به من اعلام کردند که می خواهند بروند و گفتم بفرمایید. فقط در این بین باید منافع باشگاه حفظ شود. محمد میری هم همینطور. او هر جا بخواهد می تواند برود اما منافع ما باید تامین شود. ما چند بازیکن می خواهیم اما باشگاهشان اجازه نمی دهد. ولی من اجازه می دهم تا 80 درصد مسئله حل شود، اما ما نیز باید نیازمان برطرف شود و وقتی بازیکن می دهیم باید بازیکن هم بگیریم.

منبع: ورزش سه لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 امیر قلعه نویی پرسپولیس تهران ویلموتس قلعه نویی هم گفت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفته است که خیلی زود توانست دروازه این تیم را فرو بریزد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در دقیقه ۸ صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ با سانتر امید عالیشاه روی سر دانیال اسماعیلی‌فر نشست تا این مدافع پیش‌تاخته دروازه پیام پارسا را باز کند.

اسماعیلی‌فر که در بازی رفت مقابل صنعت نفت یک گل‌به‌خودی زده بود، حالا دروازه حریف آبادانی را باز کرد اما در شادی پس از گل خود حرکتی غیراخلاقی انجام داد که می‌تواند برای او و باشگاه دردسرساز شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896826

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!