Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مجید شیرانی امشب با حضور در استودیو خبر 20 صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برگزاری امروز ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و مصوبات لازم‌الاجرای این ستاد علی‌رغم تصمیم‌گیری استان در جلسه شورای اداری روز پنج‌شنبه، مشاغل رده 2 که شامل بازارها و اصناف هستند از فردا در شهرستان مرکز استان و بروجن از محدودیت تعطیلی خارج می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشاغل گروه 3و 4 که شامل آموزشگاه‌ها زبانسراها، استخرها، مساجد و مصلی، تالارهای پذیرائی، برگزاری آزمون‌های، حضوری برگزاری مراسمات اجتماعی و مذهبی، باشگاه‌های ورزشی پر برخورد، کافه و قهوه خانه‌ها با توجه به مصوبه ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا در کل استان کماکان تا 2هفته تعطیل هستند.

وی تصریح کرد: کل مدارس استان نیز در این تصمیم جدید به مدت 2 هفته تعطیل اعلام می‌شود و دانش‌آموزان، معلمان و کادر اجرائی از حضور در مدارس خودداری کنند.

شیرانی تاکید کرد: اعمال محدودیت‌ها و الزام به تعطیلی مدارس و گروه‌های شغلی 3 و 4 طبق ارزیابی‌ها فقط می‌تواند به میزان 30 درصد از بروز ابتلا به کرونا در جامعه جلوگیری کند و نکته مهم برای مقابله موثر با این ویروس منحوس خود مراقبتی و عدم برگزاری مراسمات خانوادگی توسط مردم است.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا محدودیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده‌های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس محدودیت ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می‌شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

کد خبر 6081109

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد