Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در حوادث رانندگی امروز در جاده های لرستان 6 نفر کشته ومجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شنبه درکیلومتر۱۵محوردورود -پیرعبدلله یک دستگاه خودروی ال ۹۰به داخل دره سقوط کرد.

وی افزود: پس از اعلام به مرکز کنترل و‌هماهنگی عملیات بلافاصله یک تیم از جمعیت هلال احمرشهرستان دورود به منطقه اعزام و پس از تثبیت صحنه خودرو و رهاسازی، اجساد را جهت طی مراحل قانونی به نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تصریح کرد: در این حادثه هر سه نفر سرنشین خودروی L90جان باختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از حادثه دیگری در استان خبر داد و گفت: همچنین در تصادف شاخ به شاخ سواری پیکان و یک دستگاه موتور سیکلت در محور بروجرد – بیرانشهر نیز دو نفر مصدوم و یک نفر فوت کرد.

وی بیان کرد: مصدومین حادثه تونل آبسرده محور بروجرد -بیرانشهر توسط همکاران اورژانس ۱۱۵به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سید محمد مهدی سجادی در تشریح این خبر، افزود: در پی گیر افتادن یک دستگاه لودر در سیلاب در کیلومتر ۷۵ محور خاش به ایرانشهر سه نفر جان باختند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری پلیس راه خاش به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: این حادثه، سه جان‌باخته داشت که نیروهای عملیاتی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی افراد جان‌باخته را به عوامل قضائی حاصل در محل حادثه تحویل دادند.

این سه نفر اهل خراسان شمالی، قم و طبس بودند که به منظور کمک به همکاران گرفتار در سیل با یک دستگاه لودر رفته بودند و در اثر شدت سیل لودر واژگون شد و هر سه نفر جان باختند.

کد خبر 6079790

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت