Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

طبق اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، به دنبال اعلام گزارش‌های مردمی و ضابطین مبنی بر ایجاد ناامنی در برخی از نقاط شهر تهران توسط اراذل و اوباش، تأکید اخیر ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر برخورد قاطع محاکم با اشرار و ناامن کنندگان جامعه و بازدید علی القاصی دادستان عمومی و انقلاب تهران و برخی از معاونشان از محلاتی در تهران، برخورد با این هنجارشکنان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه جلسه‌ای به منظور ارزیابی اقدامات و ارتقای سطح هماهنگی و تشدید اقدامات مقابله‌ای علیه اراذل و اوباش با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران، فرماندهان ارشد نظامی، انتظامی و امنیتی استان و قضات ذیربط در دادسرای تهران تشکیل شد.

علی القاصی مهر در این جلسه با اشاره بر ضرورت ارتقای امنیت عمومی و احساس امنیت بر لزوم انجام اقدامات هماهنگ ضابطین برای مقابله با اراذل و اوباش تاکید کرد و گفت: در این راستا باید خلا‌های اجرایی و مدیریتی مرتقع شود و با تشدید اقدامات و برخورد علیه این دسته از افراد که با هنجارشکنی‌های خود باعث ایجاد احساس ناامنی در بین مردم شده‌اند، فضا را برای آنها ناامن کرد.

وی با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز دادستانی تهران است، گفت: به هیچ عنوان به اراذل و اوباش اجازه نمی‌دهیم که به امنیت مردم کوچکترین خدشه‌ای وارد کنند و با قاطعیت، سریع و بدون اغماض با آنهایی که بخواهند کوچه و یا خیابانی را ناامن جلوه دهند، برخورد خواهیم کرد.

در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب تهران پیرامون تشدید اقدامات علیه مخلان نظم و امنیت عمومی، تقسیم و تفکیک وظایف میان ضابطین، انجام اقدامات ایجابی، پیشگیرانه و سلبی در خصوص اراذل و اوباش موضوعاتی را عنوان کرد.

یکی دیگر از موضوعات مهم مطرح شده در این نشست ایجاد قرارگاه مشترکی با محوریت و مدیریت دادستان عمومی و انقلاب تهران و با حضور دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به منظور مقابله با هنجارشکنی بود. همچنین صدور دستورات قضایی برای شناسایی، رصد، نظارت، از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین مقرر شد عوامل اصلی هنجارشکنی‌ها توسط ضابطین سریعا شناسایی شده و پس از مستندسازی اتهام، آنها در کوتاهترین زمان ممکن با حکم قضایی بازداشت شوند.

برگزاری جلسات قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش هر ۱۵ روز یکبار با حضور مسؤولان ارشد قضایی، انتظامی و امنیتی استان تهران نیز یکی دیگر از اولویت‌هایی بود که در این جلسه بر روی آن تاکید شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دادسرای عمومی و انقلاب قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش دادسرای تهران صراط دادستان عمومی و انقلاب تهران اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید

دادستان بم گفت: باید جلوی مصرف بی رویه آب بخصوص در بخش کشاورزی گرفته شود و دستگاه قضایی آماده هر گونه کمک در برخورد با مسرفین آب است نه اینکه چوب لای چرخ صنعت گذاشته شود، زیرا با به خطر افتادن صنعت، شاهد تبعات و مشکلات اجتماعی آن در منطقه خواهیم بود.

 به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان بم در سالجاری با موضوع رفع موانع تولید با حضور رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان کرمان و جمعی دیگر از مسئولین در محل دادگستری شهرستان بم برگزار و درباره حل مشکلات آب شهرستان‌های بم و بروات هم اندیشی شد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در این جلسه ضمن اشاره به شعار سال و تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به اهمیت تولید گفت: متاسفانه تصمیماتی که بر فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم گرفته شده است، خلاف قوانین و مقررات است و هیچ تناسبی با شعار امسال ندارد و لزوم بازبینی در خصوص این قبیل تصمیمات که مخل جهش تولید است را می‌طلبد. 

بهنام جعفری زاده با توجه به اهمیت صنعت و تولید در شهرستان بم، اظهار داشت: شهرستان بم برای رشد و توسعه خود وابسته به دو عنصر اساسی کشاورزی و صنعت است و هر گونه اخلالی در این دو عنصر این شهرستان را با مشکل مواجه می‌کند. 

او ضمن انتقاد از فسخ قرارداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی افزود: باید جلوی مصرف بی رویه آب بخصوص در بخش کشاورزی گرفته شود و دستگاه قضایی آماده هر گونه کمک در برخورد با مسرفین آب است نه اینکه چوب لای چرخ صنعت گذاشته شود، زیرا با به خطر افتادن صنعت، شاهد تبعات و مشکلات اجتماعی آن در منطقه خواهیم بود. 

جعفری زاده در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولین با اتخاذ تدابیر درست در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند و دستگاه قضایی هم در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود. 

گفتنی است در این جلسه بر حل وضعیت تملک روستا‌های انجیرک و نیسان، ایمنی سازی مسیر کانال سد نسا و آبرسانی به باغاتی که چاههایشان پلمپ گردیده تاکید و تصمیماتی در جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • (ویدئو) «سعید بی‌ناموس» که بود و چگونه در ساختمان وزرا خودکشی کرد؟
  • (ویدئو) دستگیری اراذل و اوباش BMW سوارِ خیابان اندرزگو تهران
  • اطلاعیه پلیس تهران: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • دستگیری اراذل و اوباش «بی‌ام‌و سوار خیابان اندرزگو تهران»
  • فیلم| کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس!
  • کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس | اعترافات متهمان | ماشین زیر پایم پورشه ماکان است؛ الهیه زندگی می کنم! | ببینید
  • فیلم/ دستگیری اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوارِ خیابان اندرزگو تهران