Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که در شرایط فعلی تنها نیاز این تیم آرامش بوده و همه باید از مدیرعامل جدید آن حمایت کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپهر حیدری در خصوص انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و ابراهیم شکوری به عنوان معاونت اجرایی این باشگاه اظهار داشت:

به عنوان یک هوادار باید بگویم که شاید نظر شخصی ما برای مدیریت باشگاه پرسپولیس یک نفر دیگر باشد اما الان مدیریت انتخاب شده و دیگر جایی برای اختلاف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای هیچ کدام از ما هیچ چیزی مهم‌تر از پرسپولیس نیست و باید از کادر فنی، بازیکنان و مدیریت حمایت کنیم.

وی ادامه داد:

پرسپولیس روزهای حساسی را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد و اگر عاشق پرسپولیس هستیم باید از خودمان بگذریم تا پرسپولیس به موفقیت برسد. تیم در شرایط فعلی نیاز به آرامش و حمایت دارد و اصلا وقت تخریب و جنگ و دعوا نیست.

پیشکسوت پرسپولیس افزود:

من واقعا از مدیرعامل جدید شناختی ندارم و نمی‌دانم که از لحاظ مدیریتی در چه سطحی است اما باز هم باید از او و باشگاه پرسپولیس حمایت کنیم. البته حضور ابراهیم شکوری که سه سال هم بازی من بوده در باشگاه نقطه قوت است. شکوری از جنس پرسپولیس است و از بدنه باشگاه، او ایده‌های بزرگی در سر دارد و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

حیدری درباره اینکه آیا نیازی به تشکیل کمیته فنی در باشگاه ‌پرسپولیس وجود دارد یا خیر؟ گفت:

همه تیم‌ها و باشگاه‌ها کمیته فنی دارند، اگر قرار است این اتفاق در پرسپولیس رخ بدهد باید این کمیته از پیشکسوتان با تجربه و جوان و تحصیلکرده تشکیل شود، کسانی که به پرسپولیس کمک کنند و البته حاشیه‌ساز هم نباشند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت:

بهتر است کمیته فنی در کار سرمربی دخالت نکند و صرفا به ارائه پیشنهاد و نظر بسنده کند و در نهایت سرمربی تصمیم‌گیرنده نهایی باشد؛ اما در مجموع حضور کمیته فنی قطعا موثر خواهد بود. ما امثال علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا را داریم که می‌توانند در این حوزه بسیار کمک‌حال پرسپولیس باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جعفر سمیعی ابراهیم شکوری ابراهیم شکوری اخبار پرسپولیس جعفر سمیعی سپهر حیدری کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید