Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:47:46 GMT

کونته: لطفا حرف در دهان من نگذارید

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۲۰۲

کونته: لطفا حرف در دهان من نگذارید

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش باید در ضربات آخر خیلی بهتر از اینها عمل کند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر نمی  رسید لیورپول برای پیروزی در بازی خانگی امشب مقابل وستهام کار دشواری پیش رو خود داشته باشد اما شاگردان یورگن کلوپ نهایتاً به سختی و با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست دادند تا موقتا به صدر جدول رقابت های لیگ برتر صعود کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

آنتونیو کونته در پایان بازی گفت: " این اولین مسابقه ای نبود که ما بر بازی کاملاً مسلط باشیم اما نهایتاً نتیجه دلخواه را کسب نکنیم. اگر در فوتبال گل نزنید طبیعتا پیروز هم نخواهید شد. ما بازهم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اشتباهات زیادی مرتکب شدیم که اصلا خوب نیست. برعکس پار ما این کار را به خوبی انجام داد چرا که آنها با دو موقعیت به دو گل دست یافتند.

 

ما باید از فرصت‌های خود بیشترین استفاده را داشته باشیم چرا که در غیر اینصورت بهای آن را اینگونه پرداخت خواهیم کرد. ما فرصت های زیادی را ایجاد کردیم اما مسئله مهم ضربات نهایی بود. "

 

 

 

 

کونته در واکنش به سوالی مبنی بر ضعف بازیکنانش با توجه به صحبت هایی که مطرح کرده نیز گفت: " لطفاً آن چیزی که من می گویم را تغییر ندهید. من فقط گفتم که ما باید در ضربات آخر مصمم تر عمل کنیم. من هرگز در مورد فرد خاصی صحبت نکردم پس حرف در دهان من نگذارید."

آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کونته اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ناپولی پس از آن که در فصل گذشته توانست قهرمانی سری آ را کسب کند در این فصل نتوانست موفقیت فصل پیش را تکرار کند.

این تیم در آخرین دیدار خود در سری آ با نتیجه یک بر صفر از امپولی شکست خورد و اکنون مدیران باشگاه قصد دارند با جذب یک سرمربی جدید به جای «فرانچسکو کالزونا» روحی تازه در تیم بدمند.

دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی با گزینه‌های مختلفی برای هدایت ناپولی در فصل آینده مذاکره کرده است. «رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده است که «وینچنزو ایتالیانو» جدی ترین گزینه هدایت ناپولی در فصل آینده است و تفاهم با او پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است. «ایتالیانو» در حال حاضر هدایت فیورنتینا را بر عهده دارد.

این خبرنگار ایتالیایی اعلام کرده است که «استفانو پیولی» هم یکی دیگر از گزینه‌های مد نظر ناپولی است اما تا این لحظه پیشرفت خاصی در مذاکره با او صورت نگرفته است.

رودی گالتی به احتمال پیوستن «آنتونیو کونته» به ناپولی هم اشاره کرد اما او را یک گزینه محتمل برای هدایت این تیم ایتالیایی در نظر نگرفت.

کد خبر 6087382

دیگر خبرها

  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • پیام عملیات «وعده صادق» از نگاه روزنامه مصری: «پا روی خطوط قرمز ایران نگذارید»
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد