Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:45:38 GMT

برگزاری مانور رسانه ای استکبارستیزی در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۲۳۷

برگزاری مانور رسانه ای استکبارستیزی در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: مانور رسانه ای استکبارستیزی ۱۲ و ۱۳ آبان ماه به صورت همزمان در سطح رسانه های مکتوب و مجازی استان اجرا می شود.

مهدی پارسا در جمع خبرنگاران، از برگزاری مانور رسانه ای استکبارستیزی همزمان با یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد و اظهار کرد: این مانور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ساعت ۱۰ صبح روزهای دوشنبه و سه شنبه، ۱۲ و ۱۳ آبان ماه به صورت همزمان در سطح رسانه های مکتوب و مجازی استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مانور رسانه ای مذکور با انتشار اخبار مرتبط با جنایات آمریکا علیه ملت ایران در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی همراه است، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انعکاس جنایت های آمریکا، استکبارستیزی و... از جمله محورهای این اخبار است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، با اشاره به سابقه جنایات آمریکا علیه ملت ایران از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲، یادآور شد: حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، اعمال تحریم های ظالمانه، پشتیبان از فتنه ۸۸، ترور دانشمندان هسته ای و... تنها بخشی از اقدامات خصمانه و جنایتکارانه ضدایرانی آمریکاست.

پارسا، با تاکید بر لزوم مقابله رسانه ای با توطئه های استکبار علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای، تصریح کرد: اخبار منتشر شده باید در قالب گزارش، تحلیل، یادداشت، عکس، پوستر، مصاحبه، خبر و عکس نوشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ۱۳ آبان تحریم های آمریکا مانور رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه ها همزمان با حمله پهپادی و موشکی ایران

رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه‌ها همزمان با حمله پهپادی و موشکی ایران خبر دادند.

به گزارش ایرنا از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، همزمان با آغاز حمله ایران به رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان به شکل بی سابقه‌ای به سمت فروشگاه‌ها هجوم برده‌اند.

در همین رابطه منابع صهیونیستی اعلام کردند که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست پس از آغاز حمله ایران، در حال ذخیره کردن آذوقه و آب آشامیدنی هستند.

از سوی دیگر با آغاز پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی، شهردار حیفا حالت فوق العاده در این شهر اعلام کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیانیه سپاه دربارۀ حملات امشب (فیلم) فرار نتانیاهو به پناهگاه از هراس پاسخ ایران

دیگر خبرها

  • عملیات ایران علیه اسرائیل یک مانور ایمانی بود
  • اظهار بُهت رسانه‌های صهیونیستی از قدرت پاسخ تنبیهی ایران
  • اظهار بُهت رسانه‌های صهیونیست از قدرت پاسخ تنبیهی ایران
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل تیتر اول رسانه‌های غربی
  • بازتاب عملیات «وعده صادق» در رسانه‌های خارجی: اسرائیل زیر آتش ایران
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه‌ها همزمان با حمله پهپادی و موشکی ایران
  • هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه ها همزمان با حمله پهپادی و موشکی ایران
  • قطع گسترده برق در تل‌آویو همزمان با تظاهرات اعتراضی