Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ همت‌علی ترکارانی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اعلام درگیری خانوادگی در منطقه سرحانیه خرمشهر در جمعه شب به مرکز فویت‌های پلیس ۱۱۰ بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه علت این درگیری خصومت شخصی و اختلاف قبلی بوده و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد افزود: ایجاد ناامنی برای مردم و انجام رفتارهای هنجارشکنانه خط قرمز پلیس است و این نیرو با حضور به موقع و مقتدرانه اجازه قدرت نمایی را به هنجارشکنان نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ترکارانی گفت:هیچ گونه مشکل امنیتی در خرمشهر نیست و پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی و برهم‌زنندگان امینت مردم برخورد می‌کند.

برچسب‌ها پلیس امنیت خرمشهر درگیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس امنیت خرمشهر درگیری پلیس امنیت خرمشهر درگیری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند

مجید مردانی گفت: امسال برخورد جدی‌تر و قانونی با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار گرفت و همچنین وسایل ساخت و ساز جمع آوری و تا سیر مراحل قانونی به واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید

سوداگران مرگ در چهارمحال و بختیاری در دام قانون گرفتار شدند

وی افزود: در این راستا حوزه اجراییات شهرداری شهرکرد با اخذ دستور قضایی اقدام به بازداشت مالک و عوامل پیمانکاری دو واحد ساختمانی غیرمجاز نمود.

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد اظهار کرد: این واحد با افزایش گشت‌های نظارت از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد