Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، آمارهای اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری انتخابات در 50 ایالت آمریکا حاکی از این است که تا صبح روز شنبه به وقت محلی تعداد افرادی که قبل از روز رسمی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یعنی سوم نوامبر (13 آبان) رأی خود را به صندوق انداخته و یا پست کرده‌اند، از 90 میلیون نفر فراتر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخذ بیش از 90 میلیون رأی زودهنگام در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی رقم خورده است که در انتخابات سال 2016 که به پیروزی دونالد ترامپ انجامید، در مجموع 136.5 میلیون نفر در انتخابات شرکت کرده بودند. به عبارت دیگر آمار شرکت‌کنندگان در فرآیند رأی‌گیری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اکنون به حدود دوسوم کل شرکت‌کنندگان در انتخابات قبلی رسیده است.

منابع رسمی در آمریکا گزارش داده‌اند که تاکنون تعداد آرای زودهنگام اخذ شده در ایالت‌های تگزاس و هاوایی از آمار کل شرکت‌‌کنندگان در انتخابات قبلی ریاست جمهوری در این دو ایالت عبور کرده است.

بر اساس گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در نقاط مختلف آمریکا، اغلب شهروندان این کشور ترجیح می‌دهند که رأی خود را به‌صورت پستی ارسال کنند؛‌ به‌طوری که در این دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رکورد بیشترین آرای پستی در تاریخ این کشور با اختلاف بسیار زیادی نسبت به دوره‌های گذشته شکسته شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد