Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط ثبت نام برای دریافت وام دستیاری متاهلین دانشگاه علوم بهزیستی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به  نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اعلام کرد: کسانی که متقاضی دریافت وام دستیاری به مبلغ  ۱۵۰ میلیون ریال  هستند می توانند تا ۱۶ آبان ماه جاری به سیستم پورتال صندوق رفاه به آدرس portal.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

srd.ir  مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست وام اقدام کنند.

شرایط ثبت نام وام دانشجویان متاهل ورودی های ۹۶ و قبل آن در مقاطع دستیاری و دکتری تخصصی (Ph.D) نیز اعلام شده است.

دانشجویان بعد از ثبت نام در سیستم پورتال، پیامکی از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت مبنی بر اینکه در اولویت دریافت وام هستند دریافت می کنند و برای انجام مراحل بعدی کار به بانک عامل وان مراجعه می کنند.

دانشجویان نیازی به دادن تعهد محضری ندارند و باید در بانک عامل معرفی شده از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت دارای حساب باشند.

جهت تشکیل پرونده وام گیرنده (دانشجو) و ضامن می توانند همزمان یا مجزا به شعب بانک عامل مراجعه کنند و هردو آنها باید فاقد بدهی غیر جاری (سر رسید گذشته، معوقه، مشکوک الوصول ) و یا چک برگشتی به سیستم بانکی یا صندوق باشند.

مبلغ وام ۱۵۰ میلیون ریال با سود ۴ درصد است و ۸ ماه بعد از دریافت وام در ۳۴ قسط باید نسبت به پرداخت آن اقدام شود.

دانشجو باید نسبت به معرفی یک ضامن کارمند یا کاسب مورد تایید بانک با ارائه گواهی کسر از اقساط یا چک صیادی معتبر از حساب معتبر  به بانک اقدام کند.

در فاز اول اولویت با دانشجویان ورودی ۹۶ و قبل از آن است و در فازهای بعدی امکان ثبت نام و دریافت وام برای همه دانشجویان امکان پذیر خواهد شد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: وام دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی دریافت وام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی

ایسنا/لرستان مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه یک شرکت که در قبال دریافت ارز دولتی به تعهدات خود عمل نکرده بود در تعزیرات حکومتی خبر داد.

علیرضا لطفی امروز نهم فروردین‌ماه اظهار کرد: پرونده شکایت بانک صادرات از یک شرکت که به دریافت ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو ارز دولتی اقدام کرده و تعهدات ارزی خود را ایفا نکرده بود در شعبه اول تجدید نظر تعزیرات حکومتی لرستان رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه با توجه به جواب استعلام‌ها، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو به بانک شاکی محکوم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • اوکراین ۸۸۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول دریافت کرد