Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه محل برگزاری مسابقات جهانی کشتی به عنوان بیمارستان صحرایی در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان اتحادیه جهانی کشتی با اعلام به فدراسیون‌های عضو، از برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان به میزبانی شهر بلگراد کشور صربستان خبر داد و با توجه به زمان محدود باقیمانده تا آغاز مسابقات جهانی کشتی بزرگسالان، ۱۵ آبان ماه را به عنوان زمان نهایی اعلام ترکیب تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقات قرار است طی روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در ورزشگاه اسپارک که گنجایشی ١٨ هزار نفری دارد برگزار شود، اما با توجه به اوج گیری مجدد ویروس کرونا و کمبود تخت‌های بیمارستانی برای نگهداری از بیماران کرونایی مسئولان کشور صربستان تصمیم گرفتند این ورزشگاه را موقتاً در اختیار کار درمانی این کشور برای مراقبت و نگهداری از بیماران مبتلا به کرونا قرار دهد.

گفته می‌شود ۵٠١ تخت بیمارستانی برای مراقبت و نگهداری از بیماران کرونایی در این ورزشگاه دایر شده است.

روز گذشته بود که فدراسیون کشتی ژاپن اعلام کرد که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در اروپا و همچنین استفاده از محل برگزاری مسابقات جهانی برای بستری و درمان بیماران کرونایی، احتمال انتقال این ویروس به کشتی‌گیران این کشور که نفرات اصلی شرکت کننده در بازی‌های المپیک نیز هستند، وجود دارد و به همین دلیل از حضور در مسابقات کناره‌گیری کردند.

البته مسئولان صربستان و فدراسیون کشتی این کشور اعلام کرده‌اند که به محض تصمیم نهایی برای برگزاری مسابقات جهانی، این محل را ضدعفونی و قرنطینه خواهند کرد.

پیش از این نیز کشورهای آمریکا و کانادا از شرکت در این مسابقات انصراف داده بودند تا برگزاری مسابقات جهانی بزرگسال در سال جاری میلادی در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: تردید اتحادیه جهانی برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کشتی مسابقات جهانی کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی مسابقات جهانی کشتی فدراسیون کشتی مسابقات جهانی کشتی برگزاری مسابقات جهانی مسابقات جهانی کشتی بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی کارگران کشور در بخش آقایان به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر با همکاری انجمن کشتی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرانزلی، ۶ و ۷ خرداد در بندر انزلی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد