Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@19:24:28 GMT

۱۱۰ درصد؛ افزایش قیمت مسکن

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۴۸۸

۱۱۰ درصد؛ افزایش قیمت مسکن

در مهرماه سال جاری متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران نسبت به ماه مشابه سال گذشته 110 درصد افزایش یافته است. (منبع)

 

 

پربیننده ترین ۸ میلیون و ۴۴۹هزارتومان؛ ارزش سهام عدالت قابل فروش ۱۲هزار میلیارد تومان؛ سود پرداختی سهام عدالت ۲۴۸میلیون تومان؛ قیمت پژو پارس ساده ۲۹۱میلیون تومان؛ قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار ۱۴۴میلیون و ۸۰۰هزار تومان؛ قیمت رانا پلاس در فروش فوق‌العاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن مسکن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نمی‌توان برای مجامع سهام عدالت اینگونه برنامه ریزی داشت که مثلا در اردیبهشت ماه مجامع ۴ استان برگزار شود جلسات توجهی را با ۱۰ استان قبل از شروع سال جدید برگزار کردیم یعنی به ۱۰ استان مراجعه و مصوبات شورای عالی بورس در رابطه با برگزاری مجامع را برای آنها تشریح و نقطه نظرات آنها را هم شنیدیم.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سال گذشته مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان زنجان و خراسان شمالی برگزار شد و در فروردین نیز مجامع استان گیلان را داشتیم حالا منتظر هستیم که استان‌هایی که به آنها مراجعه کردیم و یا دیگر استان‌ها که آمادگی برگزاری مجامع را دارند آگهی دعوت به مجمع را منتشر کنند.

جعفری همچنین بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید تا ابتدای شهریور ۱۴۰۳ به شکل کامل برگزار شود تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که این اتفاق عملیانی شود.

او می‌گوید: اکنون استان‌های مختلف با ما تماس می‌گیرند و اعلام آمادگی می‌کنند همچنین نامه‌ای را هم به تمام استان‌ها ارسال کردیم و به آنها اعلام شد مطابق مصوبه شورای عالی بورس و جلسات باید برنامه زمان بندی خود را برای برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به سازمان بورس دهند، اما باید این را هم گفت که مسائل و مشکلات مختلفی در این زمینه وجود دارد که باید این موارد هم تک به تک حل شوند و ما منتظر آگهی استان‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی با نرخ‌های نجومی
  • یک پیشگویی تازه درباره قیمت مسکن در سال جدید
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن با نرخ‌های نجومی
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • زمین نهضت ملی مسکن حتی اگر ۱۰ دست هم به فروش برسد، آن را پس می‌گیریم