Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:45:46 GMT

گریزمان بالاخره گل زد؛ پایان طلسم شماره 7 (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۶۱۲

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسا بالخره در ششمین بازی بارسا در لالیگا موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در یک شب عجیب و در حالی که بارها و بارها شانس گلزنی داشت، در نهایت نتوانست بیش از یک گل به آلاوس بزند و برابر حریف 10 نفره خود به تساوی 1-1 رضایت داد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

تک گل بارسا را دقیقه 60 بازی آنتوان گریزمان به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یک ضربه چیپ توانست پاچکو گلر آلاوس را مغلوب کند.

به این ترتیب او به طلسم 10 بازی متوالی گل نزدن و عدم ارسال پاس گل خود پایان داد. این دومین گل گریزمان در 20 بازی رسمی اخیر بود تا کمی از زیر فشار انتقادات خارج شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

بارسلونا آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آنتون گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با گل رودریگو از رئال عقب افتاده و فشار روی دروازه میهمانش را آغاز کرده تا به گل تساوی برسد.

بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال مادرید با گل دقیقه 12 رودریگو به سود تیم اسپانیایی دنبال می‌شود.

سیتی که اولین موقعیت خطرناک این بازی را روی ضربه کوین دی‌بروینه رقم زده بود بعد از گل رودریگو حملات بیشتری را به سمت دروازه رئال ایجاد کرده تا این نتیجه را تغییر دهد.

آندری لونین در دقیقه 19 موفق شد ارسال خطرناک کوین دی‌بروینه را دفع کند. برناردو سیلوا موفق شد این توپ بلوکه شده را با ضربه سر در نزدیکی دروازه به ارلینگ هالند برساند.

هالند در رقابت با ناچو موفق شد با سر به این توپ ضربه بزند که این موقعیت خطرناک به تیرک برخورد کرد و بلوکه شد. اگر ضربه هالند داخل چارچوب بود به راحتی گل می‌شد چراکه لونین تنها تماشاگر برخورد این توپ به تیرک بود و واکنش به آن نشان نداد.

برناردو سیلوا که مسیر توپ را تشخیص نداده بود اگرچه مقابل دروازه رئال می‌توانست آن را به گل تبدیل کند اما توپ به بدنش برخورد کرد و به بیرون رفت.

هالند در بازی رفت مقابل رئال مادرید در گلزنی ناکام بود و انتقادات زیادی علیه او مطرح شد. او تلاش زیادی دارد تا این طلسم را بشکند و باید دید در ادامه بازی موفق خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم
  • العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی
  • لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو