Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: علی‌رغم تذکراتی که داده می‌شود متاسفانه همچنان شاهد برگزاری مراسم عزا و عروسی هستیم؛ آنچه مشخص است این است که ظاهراً متولی برای برخورد با برگزارکنندگان این مراسم وجود ندارد.

دکتر شکرالله سلمان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه روند افزایشی موارد بیماری در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمالا هفته آینده شاهد بروز آنفلوانزا، آلرژی‌های تنفسی، حملات تنفسی در پی باران‌های پاییزی و همچنین روند افزایش موارد ابتلا به کووید - ۱۹ باشیم، به نظر می‌رسد هفته‌های سختی پیش رو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر مردم رعایت کنند می‌توان انتظار داشت که روند بیماری به همین شکل آرام پیش برود و در غیر این صورت، موارد بیماری بسیار بیشتر از این خواهد بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه بیشترین موارد ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان را جوانان و میانسالان تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: این موضوع به این معنی است که افرادی که بیشتر در جامعه حضور دارند، مبتلا شده‌اند. همچنین ۷۰ درصد موارد ابتلا، در محل کار یا با حضور در مراسم خانگی مبتلا شده‌اند. در روزهای اخیر موارد ابتلای خانوادگی نیز بسیار افزایش یافته است.

وی ادامه داد: علی‌رغم تذکراتی که داده می‌شود متاسفانه همچنان شاهد برگزاری مراسم عزا و عروسی هستیم؛ آنچه مشخص است این است که ظاهراً متولی برای برخورد با برگزارکنندگان این مراسم وجود ندارد. بعضا شاهد تعطیلی برخی از تالارها بودیم اما همچنان مراسم خانگی برگزار می‌شوند.

سلمان‌زاده با اشاره به وضعیت میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جنوب غرب خوزستان گفت: میزان استفاده از ماسک در جنوب غرب خوزستان کمتر از ۲۰ درصد بود اما پس از برگزاری مانور سلامت، به ۴۰ تا ۵۰ درصد رسید البته انتظار ما بسیار بیشتر از این است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا جنوب غرب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم بارندگی در ارتفاعات استان تا روز چهارشنبه گفت: در این ایام به ویژه امروز بعد از ظهر در جنوب غرب، جنوب و تا حدودی مرکز، وزش بادها به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای و با احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تأثیر سامانه بارشی تا اواسط روز چهارشنبه به صورت رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این ایام به ویژه امروز بعد از ظهر در جنوب غرب، جنوب و تا حدودی مرکز، وزش بادها به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای و با احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: تا پایان هفته، روند تغییرات دما افزایشی خواهد بود، همچنین از اواسط روز چهارشنبه به تدریج و با استقرار جریانات جنوبی شاهد افزایش رطوبت ابتدا در نوار ساحلی و سپس مناطق مرکزی خواهیم بود و شمال خلیج‌فارس تا فردا مواج است.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۸ و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۴.۷ و حداقل به ۲۱ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 747211

دیگر خبرها

  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • ساماندهی مرز رسمی پرویزخان نیازمند همراهی همه جانبه دستگاه‌های متولی
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!