Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@17:35:56 GMT

بایدن پیروز شود، ایران صاحب خاورمیانه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۷۴۸

بایدن پیروز شود، ایران صاحب خاورمیانه می‌شود

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه تمام کشورها خواستار شکست خوردن وی در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند، مدعی شد اگر رقیب دموکرات وی در انتخابات پیروز شود، چین آمریکا را تصاحب کرده و ایران نیز صاحب غرب آسیا می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه در ادامه کارزار تبلیغاتی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری روز سه‌شنبه در این کشور، بار دیگر سعی کرد با مطرح کردن ادعاهای بی‌اساس، «جو بایدن» رقیب دموکرات خود را تضعیف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، ترامپ طی سخنرانی در جمع هواداران خود در پنسیلوانیا، مدعی شد: «اگر بایدن [در انتخابات پیروز شود]، چین آمریکا را تصاحب می‌کند و ایران و اخوان [المسلمین] نیز خاورمیانه را صاحب می‌شوند».

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: «چین می‌خواهد من کنار بروم. ایران می‌خواهد من کنار بروم. آلمان می‌خواهد من کنار بروم، همه آنها می‌خواهند من کنار بروم، اما ما اکنون اینجا هستیم، نه؟»

خبرنگار شبکه «صدای آمریکا» به نقل از ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: «اگر من پیروز شوم،‌شاهد آن خواهید بود که بازار بورس مانند موشک اوج می‌گیرد».

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با چینی خطاب کردن ویروس «کووید۱۹» و در حالی که حدود ۱۰ ماه از شیوع این بیماری می‌گذرد، افزود: «این همه‌گیری به سرعت ریشه‌کن خواهد شد. ما این طاعون چینی را محو می‌کنیم».

وی با حمله مجدد به رقیب دموکرات خود گفت: «بایدن مرد پر تنفری است. شما این را هنگامی که وی در سخنرانی‌هایش فریاد می‌زند، شاهد هستید».

پیش از این، بایدن با بیان اینکه زمان آن رسیده که ترامپ چمدانش را ببندد و به خانه برود، گفته بود: «طی سه روز، ما می‌توانیم به این ریاست جمهوری که باعث تفرقه ملت ما شده و در حمایت از مردم شکست خورده و در شعله‌های تنفر دمیده پایان دهیم». 

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: خاورمیانه جمهوری اسلامی ایران جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ من کنار بروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است