Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: نامزد نهایی حزب کارگزاران با اجماع اصلاح طلبان انتخاب می شود.

علی جمالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه انتخاباتی حزب کارگزاران، اظهار کرد: این برنامه یک برنامه پیش رو در حوزه اقتصاد و معیشت است. تمرکز اصلی این برنامه بر مسائل معیشتی و اقتصادی است که البته برای موضوعات دیگر هم در این برنامه، راهکار ارائه شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حزب برای امرای این برنامه به دنبال رییس جمهوری اقتصاددان است، تصریح کرد: الزاما دنبال فردی نیستیم که صرفا اقتصاددان باشد، بلکه معتقدیم نامزد ما باید درک جامعی از مسائل کشور داشته باشد و هم از اقتصاد اطلاع داشته باشد و هم سیاست خارجی و داخلی و البته کارنامه خوبی در  هماهنگی با رهبری هم داشته باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به اظهارات سخنگوی حزب مبنی بر نپذیرفتن پیشنهاد حضور در انتخابات از سوی اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی، اظهار کرد: این دو نفر همچنان کاندیدای اختصاصی کارگزاران خواهند بود با این حال نامزد نهایی کارگزاران با اجماع اصلاح طلبان انتخاب می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب كارگزاران سازندگي انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی استان قزوین در جهت تحقق شعار سال، تقویت روابط خارجی با کشورهایی است که روابط سیاسی مناسب و منافع مشترک با آن‌ها داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هشتمین جلسه شورای هماهنگی روابط خارجی استان قزوین به ریاست علی رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین و با حضور صانعی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس و آقامحمدی، رئیس دفتر هماهنگی و پیگیری امور نمایندگی‌های داخل کشور وزارت امور خارجه با هدف بررسی زمینه‌های همکاری استان قزوین با کشور بلاروس در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.

علی رحمانی در این جلسه با اشاره به شعار سال، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی استان قزوین در جهت تحقق این راهبرد، تقویت روابط خارجی با کشورهایی است که روابط سیاسی مناسب و منافع مشترک با آن‌ها داریم.

وی افزود: کشور بلاروس از جمله کشورهایی است که ما روابط سیاسی خوبی با آن داریم و می‌توانیم روابط تجاری خوبی نیز با آن ایجاد کنیم، برخی از تحریم‌هایی که شامل ایران است شامل بلاروس نیز می‌شود، اما در برخی موارد تحریم‌های ما را ندارند، بنابراین موقعیت مشترک خوبی برای روابط تجاری داریم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین، بیان کرد: هیئت عالی‌ رتبه‌ای از بلاروس از استان قزوین بازدید خواهد داشت؛ این هئیت شامل تجار و تعدادی از مدیران ارشد این کشور خواهد بود، تلاش می‌کنیم بازدیدی ترتیب داده شود که این افراد با فعالیت‌های استان قزوین آشنا شوند.

وی یادآور شد: در همین راستا دفتر نمایندگی پارک علم و فناوری استان قزوین را در بلاروس ایجاد می‌کنیم و اگر تمایلی بود دفتر نمایندگی بلاروس را نیز در پارک علم و فناوری قزوین داشته باشیم و تکنولوژی‌های مورد نیاز را وارد کنیم، شرکت‌های دانش بنیان ما می‌توانند آنجا فعالیت کنند، در برخی محصولات سطح تکنواوژی در بلاروس بالا است و می‌توان از آن ها هم استفاده کرد.

رحمانی خاطرنشان کرد: محصولات و صنایع استان نیز به صورت بروشور تهیه و قابلیت ها معرفی می‌شود، در حوزه مالی نیز با توجه به استقرار بانک در بلاروس مشکلی نخواهیم داشت، تفاهم‌نامه‌ای به منظور ایجاد نمایندگی یا نمایشگاه دائم با سفیر بلاروس در ایران خواهیم داشت که در بخش‌های مختلف همکاری داشته باشیم.

وی یادآور شد: در حوزه توریست نیز روادید را برداشتیم و می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و تورهایی گردشگری از بلاروس برای بازدید از قزوین اعزام شوند، مشکلات قانونی موجود را نیز بررسی و اگر مواردی وجود داشت، ماموریت داریم آن را حل کنیم. 

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: در صادرات خشکبار و محصولات کشاورزی در استان ظرفیت خوبی داریم و در حال حاضر غیرمستقیم این امر در حال اجرا است، اما می‌توانیم به صورت رسمی این کار را انجام دهیم و در این راستا تامین کامیون یخچال‌دار تسهیل شده و تلاش می‌کنیم به عنوان استانی اقتصادی نقش بیشتری در تحقق شعار سال داشته باشیم، کشورهای دارای منافع مشترک می‌تواند دروازه ورود ما به بازارهای جهانی باشند و در سال جاری تمرکز بیشتری در این حوزه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ لینک www.azmoon.org
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم