Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:41:44 GMT

تلاش پرتابگر معلول برای جابجا کردن رکورد جهان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۷۵۸

تلاش پرتابگر معلول برای جابجا کردن رکورد جهان

نایب قهرمان مسابقات جهانی چک در پرتاب وزنه گفت: به سختی تمرین می کنم تا در مسابقات رکوردگیری پارادوومیدانی در پرتاب وزنه رکورد جهان را جابجا کنم.

هادی کائیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود این که در مرحله اول رکوردگیری مسابقات پارادوومیدانی که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد در پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۱۱/۸۰ رنکینگ دوم جهان را کسب کردم اما چون این مسابقات زیر نظر نماینده IPC برگزار نشده بود، رسمیت نداشت و قرار بر این شد دوباره در مرحله دوم رکوردگیری که اسفند با حضور نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار خواهد شد، شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نه تنها من بلکه تمام دوومیدانی کارانی که در مرحله اول شرکت و رکورد ورودی را کسب کرده بودند باید دوباره در مرحله دوم رکوردگیری که با حضور نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار  خواهد شد، شرکت کنند تا رکورد آنها در IPC ثبت شود.

کائیدی گفت: با توجه به این که مرحله دوم رکوردگیری اسفند برگزار می شود در حال حاضر در خرم آباد زیر نظر مربی ام تمرینات سختی را انجام می دهم تا ضمن کسب رکورد ورودی در پرتاب وزنه، رکورد جهان را نیز جابجا کنم.

نایب قهرمانی مسابقات جهانی چک در پرتاب وزنه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تمرینات بالای ۱۲ متر را پرتاب می کنم، اگر بتوانم در مسابقات و رکوردگیری بالاتر از ۱۲ متر و ۱۵ سانتی متر را پرتاب کنم، رکورد جهان را به نام خود ثبت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات بین المللی فزاغ امارات نیز شرکت خواهید کرد یا خیر، اظهار کرد: چون هدفم شکستن رکورد جهان در پرتاب وزنه است تمرکزم را روی این مساله معطوف کرده ام و دیگر فرصتی برای شرکت در مسابقات بین المللی فزاغ ندارم. در حال حاضر نیز روزی ۶ ساعت تمرین دارم تا به هدفم دست پیدا کنم.

این ملی پوش پارادوومیدانی در پایان پیرامون این پرسش که آیا با تمرین در سالن ترس از ابتلا به کرونا ندارید، افزود:  چون هدفم حضور در پارالمپیک توکیو است، سعی می کنم سختی را به جان بخرم و با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات خود را به طور مرتب پیگیری کنم تا بهترین نتیجه را ابتدا در مسابقات رکوردگیری و سپس پارالمپیک توکیو کسب کنم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرتاب وزنه رکورد جهان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریع‌ترین شناگر ایران موفق شد نخستین رکوردشکنی خود در سال ۱۴۰۳ را به ثبت برساند.

عبدلی در جریان ماده تیمی مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود بعنوان نفر اول تیم به آب زد و ۱۰۰ متر کرال سینه را در مدت زمان ۰۰:۵۰.۴۵ شنا کرد و رکورد این ماده را بهبود بخشید. رکورد این ماده با زمان ۰۰:۵۰.۵۲ پیش از این توسط علیرضا یاوری در مسابقات اسپیدو آمریکا در سال ۲۰۲۳ به ثبت رسیده بود که عبدلی موفق به جابجایی آن شد.

ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین :

علیرضا یاوری – مسابقات اسپیدو آمریکا/ سال ۲۰۲۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۵۲

رکورد جدید:

سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!