Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی دودانگه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کارگاه  یک روزه توانمندسازی شبکه روشنگران برای مروجان و مبلغان فرهنگی شبکه روشنگری استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره یک روزه به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: امید آفرینی، گام دوم انقلاب، تبیین شبکه روشنگری و مسائل فرهنگی جامعه، مهدویت،  فرهنگ و اقتصاد و تبیین مکتب سردار سلیمانی از موضوعات این کارگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روشنگری و عملیات روانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد نظر این کارگاه تبیین شخصیت والای سپهبد شهید قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: بنابراین در مورد تبیین و روشنگری مکتب این شهید والامقام باید در بخش گفتمان‌سازی فرآیند عمیق فرهنگی را تعریف کنیم و شخصیت والای حاج قاسم را بشناسیم.

دودانگه ادامه داد: بهترین تفکری که در مسیر گام دوم انقلاب می‌تواند برای جوانان میهن اسلامی الگو باشد، تفکری برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است که می‌توان نمونه‌های مجسم آن را سیدالشهدای مقاومت در میدان‌های مختلف اعم از معنویت، ولایت مداری، سیاست، جهاد، عبودیت، مردم داری، اخلاص، شجاعت، دستگیری از محرومان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به تصویر کشید.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه بیان کرد: افزایش توانمندی شبکه روشنگران اعم از مبلغان و مروجان در روش‌های تبلیغی و روشنگری با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و با بهره‌گیری از روش چهره به چهره از اهداف این کارگاه است.

مدیر روشنگری و عملیات روانی سپاه استان زنجان با بیان اینکه کارگاه شبکه روشنگران ۱۱ آبان ماه در زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام حسینی،  مسؤول شبکه روشنگری سازمان بسیج، سردار احمد کریم‌پور همرزم و مشاور عالی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دو تن از اساتید استانی از مدرسان این کارگاه یکروزه است.

دودانگه در پایان یادآور شد: امید است فعالان و روشنگران فرهنگی در تبیین ارزش‌های دینی و ترسیم مسیر تعالی جامعه برخاسته از تعالیم انبیا و اولیای الهی و امام (ره) و رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با حضور و میدان داری در نبرد فرهنگی و این جهاد بزرگ برای تولید گفتمان غالب در مواجهه با دشمنان  با انگیزه ورود کرده و موفق عمل کنند.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹ /ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگاه یکروزه شهید سلیمانی سپاه انصارالمهدی زنجان شبکه روشنگران استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان با اشاره به نامگذاری اول ماه ذیقعده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا یازدهم ماه ذیقعده ولادت امام رضا (ع) به عنوان «دهه کرامت»، اظهار کرد: این دهه در سال جاری از جمعه ۲۱ اردیبهشت آغاز و در دوشنبه ۳۱ اردیبهشت پایان می‌یابد.

وی به عشق و ارادت قلبی مردم مسلمان و انقلابی ایران به اهل بیت (ع) به ویژه هشتمین ستاره تابناک آسمان ولایت و امامت امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی و برگزاری جشن‌های مردمی و ایجاد فضای شاد و مفرح در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری از تشکیل ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: تبیین و انتقال ارزش‌ها و مفاهیم معنوی، نشر فرهنگ رضوی، افزایش نشاط و شادابی اجتماعی، تشریح اصل ولایت‌مداری و تبیین سلوک نورانی خاندان عصمت و ولایت از رویکردها و اهداف این ستاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت‌های موجود استان به منظور گسترش مفاهیم اسلامی، تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه، مراکز فرهنگی و هنری، هیئات مذهبی و حوزه‌های علمیه در دهه کرامت دوچندان شود.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت، گفت: برگزاری جشن در شهرها، محلات و روستاها، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از بلندگوهای مساجد، ادارات و پارک‌ها از برنامه‌های این ستاد در استان گیلان است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری به حضور خادمان رضوی در سطح استان اشاره کرد و افزود: تکریم از دختران نمونه، قرائت زیارت امین الله در مساجد، توزیع بسته‌های معیشتی، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، فعال شدن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین آذین بندی و چراغانی میادین، بلوارها و معابر عمومی از جمله دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جشنواره‌های فرهنگی و هنری متعددی به مناسبت این دهه خجسته برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: برگزاری مراسم با بهره‌مندی از ظرفیت نماز جمعه روزهای ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت سراسر استان با دعوت از سخنرانان و ستایشگران از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت است.

کد خبر 6085366

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • ائمه جماعات با جهاد تبیین، ارزش آب و برق را تشریح کنند
  • برگزاری رویداد پسران نوآوین در مهریز