Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک متخصص عفونی و داخلی به بیان توضیحاتی در خصوص علائم خطرناک بیماری کرونا برای مبتلایانی که در خانه قرنطینه هستند، پرداخت.

جلال مجدیان در گفت‌وگو با میزان در پاسخ به این سوال که مبتلایان به کرونا که در خانه قرنطینه هستند، در صورت بروز چه علائمی باید به پزشک مراجعه کنند، گفت: یکی از علائم خطر در مبتلایان به کرونا تنگی نفس پیش رونده به نحوی است که بیمار احساس کند، نفسش بالا نمی‌آید، نظیر زمانی که افراد یک فعالیت شدید تنفسی انجام می‌دهند که هم تعداد تنفس در دقیقه بالا می‌رود و هم احساس می‌کنند ریه‌هایشان باز نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علامت خطرناک دیگر در بیماری کرونا احساس ضعف مفرط که منجر به خواب‌آلودگی شود، است، که این نشانه توسط اطرافیان تشخیص داده می‌شود و ممکن است کاهش اکسیژن خون در بیماری که در خانه قرنطینه است، فقط به صورت ضعف مفرط خودش را نشان دهد و فرد مبتلا احساس تنگی نفس نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: چه افرادی باید تست کرونا بدهند؟

این متخصص بیماری‌های عفونی و داخلی ضمن اشاره به اینکه احساس خواب‌آلودگی در صورتی خطرناک است که به صورت مداوم باشد و اینکه بیمار فقط دچار ضعف باشد خطرناک نیست چرا که احساس ضعف از عوارض این بیماری است، متذکر شد: از دیگر نشانه‌های خطرناک در بیماران مبتلا به کرونا می‌توان به فشار خون بالا و کاهش اشتهای مفرط به نحوی که فرد توان تغذیه مناسب را نداشته باشد، اشاره کرد؛ اگر بیماری که به تشخیص پزشک دوره بیماری خود را در خانه می‌گذارد دچار هر کدام از این علائم شد بهتر است به پزشک مراجعه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا کووید19

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کووید19 خانه قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، اواخر اسفند ماه سال گذشته اخباری مبنی بر بروز بیماری‌های پوستی ناشی از آب آلوده در مناطق سیل زده توسط برخی از رسانه‌ها مخابره شده که با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیم‌های مشترک شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه علوم پزشکی برای بررسی علت این عوارض پوستی به محل‌های اعلامی اعزام و نسبت به نمونه‌برداری‌ از آب و آزمایش‌ مجدد اقدام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام لویی قبل از بروز علائم ممکن شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • چهار نفر در زاهدان به تب کریمه کنگو مبتلا شدند
  • خدمت رسانی به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان نی ریز
  • آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند
  • هوش مصنوعی بیماری‌های ریه را شناسایی می‌کند/ ردیابی کرونا به روش تشخیص چهره
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید