Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 طبق مطالعات صورت گرفته از سوی پژوهشگران دپارتمان اقتصاد دانشگاه استنفورد کالیفرنیا که نتایج آن اخیراً در قالب یک مقاله منتشر شده است، حدود ۳۰ هزار نفر در تجمعات انتخاباتی دونالد ترامپ ، مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

براساس این تحقیقات، بین بازه زمانی ۲۰ ژوئیه تا ۳۰ سپتامبر (اواخر تیرماه تا اوایل مهرماه) بیش از ۷۰۰ نفر از این افراد براثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقاله می‌افزاید؛ طی این بازه زمانی، ستاد انتخاباتی  دونالد ترامپ در حدود ۱۸ تجمع انتخاباتی در مناطق مختلف ایالات متحده آمریکا برگزار کرده است و در تصاویری که از این تجمعات منتشره شده، بسیاری از افراد حاضر بدون توجه به فاصله اجتماعی، ماسکی بر روی صورت ندارند.

این در حالی است که آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در آمریکا هر روز در حال افزایش است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تجمعات انتخاباتی ترامپ ویروس کرونا ستاد انتخاباتی ویروس کرونا ترامپ تجمعات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۴ هزار خودرو وارد خراسان رضوی شد

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: ورود خودروها به این استان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون و در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه تا هفتم فروردین ماه جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال پنج درصد کاهش داشته که نشان دهنده کاهش سفرهای نوروزی به خراسان رضوی است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: مطابق آمار تردد شمارها در ۹ معبر یاد شده، در بازه زمانی ذکر شده ۶۴۴ هزار دستگاه انواع خودرو از خراسان رضوی خارج شده است که کاهش هشت درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

وی گفت: ورود وسایل نقلیه به مشهد از ۲۴ اسفندماه تا هفتم فروردین ماه نیز چهار درصد کاهش داشته اما خروج خودروها از مشهد ۲ درصد نسبت به نوروز پارسال افزایش داشته است.

بنی اسدی افزود: در بازه زمانی یاد شده در مجموع ۱۷ میلیون تردد در طول راه‌های اصلی خراسان رضوی ثبت شده است که در مقایسه با نوروز پارسال یک درصد کاهش داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اضافه کرد: به نظر می‌رسد همزمانی لحظه سال نو و تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان و عدم برگزاری سخنرانی نوروزی رهبری در حرم رضوی موجب شده است بسیاری از شهروندان برای مسافر نشدن و گرفتن کامل روزه‌های خود از سفر به این استان صرف نظر کردند.

دیگر خبرها

  • پیش فروش بلیت قطار‌ها از امروز
  • چطور بلیت قطار بخریم؟
  • ۶۷۴ هزار خودرو وارد خراسان رضوی شد
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • تردد بیش از ۶ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی البرز ثبت شد
  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در کرج
  • کلاهبرداران اسکیمری در کرج دستگیر شدند/ ۲۵ میلیارد برداشت غیرمجاز