Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) دبیرخانه دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی و مرکز سنجش آموزش پزشکی در تصمیمی مشترک اعلام کردند با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری آزمون های حضوری، آزمون مرحله دوم انفرادی دوازدهمین دوره المپیاد علمی به تعویق افتاده است و زمان برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تغییر کارت های ورود به جلسه آزمون که با تاریه ۱۵ آبان ۹۹ صادر شده است فاقد اعتبار بوده و کارت های جدید متعاقباً صادر خواهد شد. زمان بندی قبلی اعلام شده جهت بارگذاری پروژه ها به قوت خود باقی است.

پیش از این قرار بود آزمون مرحله دوم انفرادی دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در مناطق دهگانه آمایشی سراسر کشور ۱۵ آبان ماه ۹۹ و در ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تبریز، همدان، اهواز، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد و ایران برگزار شود.

دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی امسال در ۶ حیطه و موضوع تاکنون مرحله گروهی خود را پشت سر گذاشته است و مرحله دوم انفرادی آن باقی مانده است.

حیطه ها و موضوعات دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی:

حیطه  کارآفرینی در بستر دانشگاههای هزاره سوم: کرونا و بازارهای نوظهور سلامت در ایران و جهان

حیطه آموزش پزشکی :‌ تقویت سیستم مجازی حمایت از دانشجویان در بحران: همه گیری کرونا

حیطه استدلال بالینی: استدلال بالینی در پاندمی کرونا

حیطه تفکر علمی در علوم پایه: پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری کووید ۱۹

حیطه مدیریت نظام سلامت: روش های تقویت ماندگاری منابع انسانی در شرایط اضطراری، بحرانها و بلاهای طولانی مدت.

حیطه مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت: علوم انسانی سلامت در مواجهه با پاندمی کرونا

انتهای پیام/

مسعود کیخا کد خبر: 1079294 برچسب‌ها المپیاد علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا المپیاد علمی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.


از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، برگزیدگان در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی