Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@17:49:53 GMT

توزیع ۴۰ هزار تن آسفالت در نیمه نخست امسال

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۳۴۷۵

توزیع ۴۰ هزار تن آسفالت در نیمه نخست امسال

محمدرضا فیضی منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: شهرداری منطقه ۳ در اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روانسازی تردد وسایل نقلیه و تامین آرامش و آسایش شهروندان رکورد آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر را شکست.

وی گفت: با تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرقته و تأکید شهردار موفق شدیم در نیمه نخست سال جاری بالغ بر۲۵۰ کیلومتر از معابر و کوچه‌های سطح منطقه ۳ را به صورت فینیشری و لکه‌گیری دستی آسفالت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شهرداری منطقه سه همدان ادامه داد: اجرای این پروژه با حجم ۴۰ هزار تن آسفالت و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای نهضت آسفالت از محل درآمدهای شهرداری منطقه به انجام رسیده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این میزان آسفالت کوچه‌ها و معابر در شهر همدان تاکنون سابقه نداشته و هدف شهرداری جلب رضایت کامل شهروندان است اضافه کرد: در این زمینه تمام تلاش خود را به‌ کار خواهیم گرفت تا بتوانیم با توجه به حجم بالای تقاضای شهروندان و منابع مالی محدود شهرداری، به بالاترین میزان رضایت شهروندان دست یابیم.

فیضی‌منش افزود: از جمله مهمترین بخش اجرای پروژه، آسفالت بلوار جدیدالاحداث «شهدای سلامت» است که پس از ۲۰ سال طی ۳۷ روز احداث و در یک اقدام بی‌سابقه در کشور در یک روز بیش از ۵ هزار تن آسفالت در این معبر توزیع و با تلاش پرسنل شهرداری معبر ۳۵ متری به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون زیر ترافیک رفته است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح بزرگ نهضت آسفالت در سال جاری تاکنون بلوار آزادگان، بلوار آیت‌الله رفسنجانی، بلوار راستگرد، خروجی بلوار بدیع الزمان، خیابان پلیس، کندرو بلوار امام(ره) مقابل ستاد فرماندهی انتظامی،کندرو بلوار امام(ره) روبروی شورین، کندرو بلوار سردارهمدانی و کوچه‌ها و معابر 23 محله شهرداری منطقه آسفالت شده است.  

مدیر شهرداری منطقه سه همدان با اشاره به اینکه نهضت آسفالت در این منطقه همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: امروز کمتر در محله‌ای از منطقه می‌توان وارد شد که ماشین‌آلات و نیروهای سازمان عمران و پیمانکاران در اجرای روکش و یا لکه‌گیری ترمیم آسفالت معابر فعال نباشند.

وی تصریح کرد: برنامه آسفالت معابر سطح منطقه در پورتال این منطقه به آدرس zone3hamedan.ir موجود است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به پورتال این مطقه از آخرین وضعیت آسفالت معابر و کوچه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان آسفالت شهرداری وسایل نقلیه شهرداری منطقه آسفالت معابر نهضت آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید

«حسین نظری»، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، در پاسخ به این سؤال که چرا براساس گزارش‌های منتشرشده در برخی رسانه‌ها، در سال جدید هزینه بعضی خدمات مجموعه بهشت زهرا (س) به جای ۳۰ درصد، تا ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد، اظهار داشت: «آنچه در برخی رسانه‌ها درباره هزینه خدمات سازمان بهشت زهرای تهران در سال ۱۴۰۳ منتشر شده، مربوط به لایحه پیشنهادی شهرداری به شورای شهر است که هنوز در شورا مطرح نشده است و انجام بررسی‌های کارشناسی درباره آن ادامه دارد.»

به گزارش ایلنا، وی افزود: در شهرداری تهران دقت می‌کنیم که حتما هزینه ارائه خدمات مختلف به شهروندان متناسب با نرخ تورم و حتی کمتر از آن افزایش پیدا کند. بر همین اساس طبق رایزنی‌هایی که با کمیسیون مربوطه در شورای شهر داشته‌ایم، هزینه خدمات بهشت زهرا (س) در سال ۱۴۰۳ حداکثر ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ بیشتر می‌شود و حتی در برخی موارد، میزان افزایش هزینه امسال نسبت به سال قبل کمتر از این رقم خواهد بود.

تلاش شهرداری برای همه‌گیر شدن استفاده از نرم‌افزار «نوماند»

نظری با بیان این که در سال جاری طرح «نوماند» برای جمع‌آوری پسماند خشک از درب منازل شهروندان در تمام سطح پایتخت اجرا می‌شود، عنوان کرد: پس از اجرای آزمایشی طرح مذکور در ماه‌های پایانی سال گذشته، امسال شهروندان می‌توانند در تمام مناطق تهران از طریق نصب نرم‌افزار «نوماند» در تلفن همراه خود، پسماند‌های خشک را درب منزل خود به پیمانکاران مجاز شهرداری تحویل بدهند که این کار می‌تواند نقش مهمی در کاهش زباله‌گردی در پایتخت داشته باشد.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در سال جاری تلاش می‌کنیم که با انجام تبلیغات و ارائه آموزش‌های شهروندی به صورت گسترده، استفاده از نرم‌افزار «نوماند» را در میان تمام اهالی پایتخت فراگیر کنیم که البته این کار به همکاری تمام شهرداری‌های مناطق، دیگر مجموعه‌های ذی‌ربط در شهرداری تهران، رسانه‌ها و سایر دستگاه‌های فرهنگی مرتبط احتیاج دارد.

شهروندان گلایه‌های خود درباره نظافت معابر را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند

نظری همچنین با تاکید بر این که مجموعه شهرداری تلاش می‌کند که در سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح جامع تنظیف شهر تهران، تحول قابل وجهی را در وضعیت نظافت معابر پایتخت نسبت به سال‌های قبل ایجاد کند، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند ناظر‌های خوبی بر عملکرد عوامل شهرداری تهران در زمینه نظافت معابر باشند، به نحوی که مردم در هر نقطه‌ای از شهر که با ضعف یا مشکلی در بخش رفت‌وروب خیابان‌ها مواجه شدند، می‌توانند موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ به همکاران ما اطلاع دهند.

وی در پایان تصریح کرد: علاوه بر سامانه ۱۳۷ که متعلق به سازمان بازرسی شهرداری تهران است، خود معاونت خدمات شهری نیز با استفاده از بازدید‌های دوره‌ای و سرزده و انجام نظارت‌های میدانی، سعی می‌کند به صورت مستمر بر عملکرد پیمانکاران حوزه جمع‌آوری پسماند و نظافت معابر نظارت داشته باشد و از نزدیک در جریان گلایه‌های مردم قرار بگیرد تا برای رفع آن‌ها اقدام کند.

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • آسفالت ۷۴۵ هزار مترمربع از معابر شهرکرد در سال گذشته
  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد
  • مردم اولویت آسفالت ریزی شهر را مشخص کردند | رضایت رانندگان اتوبوس از آسفالت معابر شهری
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • گلایه شهروندان تبریزی از فرسودگی برخی از معابر در منطقه ۷ + تصویر
  • نیمه کاره رها شدن پروژه فیبر نوری و دردسر‌های آن برای شهروندان شاهرودی + تصویر
  • اجرای بیش از ۱۰ هزار متر طول خط کشی محوری در منطقه ۱۵
  • اجرای بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز
  • اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز