Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:33:56 GMT

تداوم اشتغال خط قرمز فرمانداری است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۳۵۴۴

تداوم اشتغال خط قرمز فرمانداری است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت، تاکید کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی در راستای تداوم اشتغال و رونق تولید به منزله خط قرمز دولت و فرمانداری تلقی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ جلسه­ کمیسیون امور کارگری شهرستان رشت با محوریت بررسی مسائل و مشکلات حوزه کارگران شرکت های کاشی خزر و پشتیبانی برق در دفتر معاونت سیاسی  اجتماعی فرمانداری رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز سعیدی کیا با تاکید بر اینکه کمک به واحدهای تولیدی و استمرار اشتغال به عنوان خط قرمز دولت و فرمانداری تلقی می شود، افزود: همه دستگاه های اجرایی موظفند از واحدهای تولیدی اشتغالزا با تمام توان حمایت کنند.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی شرکت های کاشی خزر و پشتیبانی برق، خاطرنشان کرد: از ادارات ذیربط انتظار می رود با انعطاف لازم زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و قشر زحمتکش کارگران را فراهم نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیسیون کارگری تداوم اشتغال واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین

قزوین - مدیرکل گمرک قزوین گفت: گمرک قزوین تسهیلات ۹۰ درصدی به واحدهای تولیدی برای ترخیص کالاهای وارداتی ارائه می‌دهد.سعید نادری با اشاره به ارائه امکانات و خدمات متنوع گمرک قزوین، اظهار کرد: ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، استفاده از ضمانت‌نامه بانکی و... به فعالان اقتصادی مجاز از جمله خدمات گمرک قزوین محسوب می‌شود.وی در گفت‌وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: این گمرک در رده‌های مختلفی از جمله واردات، صادرات، ترانزیت، ورود موقت و مرجوعی فعال است.
نادری تأکید کرد: درآمد گمرک قزوین در ۱۲ ماه منتهی به سال ۱۴۰۲ حدود ۶۱ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۲۵ درصدی روبه‌رو بود.
به گفته این مسئول، گمرک قزوین در حوزه صادرات ۸۶۷ هزار تن کالا به ارزش ۵۷۴ میلیون دلار را به کشورهای دیگر از جمله عراق، امارات متحده عربی، پاکستان، روسیه و ترکیه صادر کرد. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان