Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@06:08:48 GMT

برنامه وزارت بهداشت برای شروع ترم نودانشجویان چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۳۶۹۳

برنامه وزارت بهداشت برای شروع ترم نودانشجویان چیست؟

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی در خصوص زمان شروع ترم جدید دانشجویان جدیدالورود استقلال کامل دارند، گفت: دستورالعمل کلی در این زمینه وجود ندارد، بلکه دانشگاه‌ها خود بر اساس شرایط در این زمینه تصمیم خواهند گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسین قنبری، مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: بر اساس تصمیم‌های اتخاذ شده در معاونت آموزشی وزارت بهداشت در خصوص زمان ورود نودانشجویان رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌ها برای تمامی مقاطع تحصیلی از جمله ورودی‌های دوره کارشناسی، مقرر شد خود دانشگاه‌ها در این زمینه تصمیم‌گیری کنند و این مراکز در این زمینه از استقلال کافی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برنامه دانشگاه‌های علوم پزشکی برای شروع ترم جاری از طریق سایت آن‌ها به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می‌توانند ترم جدید  نودانشجویان را بعد از ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی از همین آبان‌ماه آغاز کنند و یا اینکه بر حسب صلاحدید خود زمان شروع آن را به بهمن‌ماه موکول کنند. بنابراین محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت بیان کرد: طبیعتاً اگر ترم دانشجویان جدیدالورود از همان آبان‌ماه شروع شود تعداد واحدهای ارائه شده در ترم جاری محدودتر خواهد بود اما به هر حال تصمیم‌‌گیری در خصوص شروع یا عدم شروع آن به شرایط دانشگاه‌ها بستگی دارد.

یادآور می شود نتایج نهایی و اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های علوم پزشکی سال ۹۹ روز دوشنبه ۵ آبان بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و ثبت‌نام داوطلبان پذیرفته شده در هر دانشگاه تا ٢٠ آبان‌ماه ادامه دارد. همچنین ثبت‌نام پذیرفته شدگان کنکور ۹۹ نیز از ۱۴ آبان‌ماه شروع می‌شود. بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت نتایج نهایی دکتری تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز تا ۱۵ آبان‌ماه اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشجو کنکور آزمون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی حسین قنبری دانشگاه های علوم پزشکی آموزشی وزارت بهداشت پذیرفته شدگان دانشگاه ها آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد