Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد با تبریک ایام ماه ربیع الاول وگرامیداشت هفته وحدت اظهارداشت: اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص)، پبامبر مهربانی‌ها را که از سر غیظ با جهان اسلام توسط خبیثان عالم صورت گرفت به شدت محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان با تقدیر از خدمات و مجاهدت‌های نیروی انتظامی در سیستان وبلوچستان برای تامین نظم و امنیت افزود: شاخص های امنیت در استان رو به رشد است و این نشان از تلاش مجموعه نیروی انتظامی و در راس آن فرمانده ناجا در پشتیبانی و هدایت‌های انتظامی در استان و سراسر کشور بوده که جای قدردانی دارد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی این استان با توجه به تعدد و تنوع ماموریت‌ها، گستردگی حوزه سرزمینی و موقعیت جغرافیایی با کشورهای همجوار همسایه به خوبی امنیت این منطقه را تامین کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی ادامه داد: هر چند دشمنان توطئه‌های زیادی را برای ایجاد ناامنی در سیستان و بلوچستان کردند اما به دلیل هوشیاری مردم و نیرهای نظامی و انتظامی به اهداف شوم خود دست نیافتند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: با توجه به موقعیت سیستان وبلوچستان کار کردن در این استان بسیار سخت و دشوار است که فرمانده‌هان قبلی و با پشتیبانی و هدایت فرماندهی ناجا توانسته‌اند به خوبی امنیت استان را تامین کنند.
وی با اشاره به اینکه اقتدار  و رافت ناجا در انجام ماموریت‌ها لازم و ضروری است افزود: این دو خصیصه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مشاهده می شود.

به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده است.

سردار اشتری در حکمی سرتیپ دوم پاسدار احمد طاهری را به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

سردار احمد طاهری پیش از این جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود، همچنین سردار محمد قنبری فرمانده سابق انتظامی این استان چندی پیش با حکم فرمانده ناجا رئیس پلیس آگاهی ناجا شد.

در حال تکمیل شدن است..

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت انتظامی مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت انتظامی نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت انتظامی اخبار کنکور سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۷ هزار عدد داروی قاچاق در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: ۶۷ هزار و ۴۱۶ عدد انواع داروهای خارجی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سیدمهدی نجفی‌پور اظهار کرد: امنیت و سلامتی مردم از خطوط قرمز مجموعه انتظامی است و برخورد با قاچاق، احتکار و اقلام غیرمجاز و فاقد مجوز در راستای ارتقا امنیت پایدار همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین گشت‌زنی در سطح شهر بندرانزلی به حرکات راننده یک دستگاه خودرو سواری کوئیک که در حال تردد بود، مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اینکه در بازرسی از این خودرو، ۶۷ هزار و ۴۱۶ عدد انواع داروهای خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: از متهم ۳۱ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نجفی‌پور با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردم در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان و متخلفان است.

کد خبر 737443

دیگر خبرها

  • هشدارهای رادان به مسافران نوروزی/ اولتیماتوم به مجرمان خشن در سال ۱۴۰۳
  • تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزداران جنوب سیستان و بلوچستان
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • کشف بیش از ۶۷ هزار عدد داروی قاچاق در بندرانزلی
  • عکسی از فرمانده بلندپایه ارتش در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • عواید حاصل از کشف و ضبط سوخت قاچاق به مرزنشینان تعلق می‌گیرد
  • استان بوشهر در همه ابعاد از امنیت پایدار برخوردار است
  • حمایت از طرح های اشتغالزایی با اولویت و جدیت بیشتری دنبال شود