Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن و مربی فوتبال کشور در رادیو گفتگو عنوان کرد: آقای تاج با همین پرونده سیاه خود در فدراسیون فوتبال، در انتخابات مجمع بالاترین رای را به دست خواهد آورد چرا که افرادی را گمارده که تابعش باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نادر فریاد شیران در ارتباط تلفنی با برنامه " ورزش و بدون ویرایش " اظهار کرد: احترام پیشکسوتان در ورزش‌ها و فدراسیون‌های مختلف حفظ می‌شود اما این افراد در فوتبال کشور کاملا فراموش شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در زمان آقای دادکان یک اتاق برای پیشکسوتان ایجاد شد اما به لطف آقایان کفاشیان و تاج همان یک اتاق هم از پیشکسوتان گرفته شد. متاسفانه همه باشگاه به خصوص استقلال و پرسپولیس برای مراسم‌های خود یک کمیته پیشکسوتان ایجاد می‌کنند که حالت نمادین دارد و در تصمیم گیری‌ها به هیچ وجه با آنها مشورت نمی‌کنند.

این پیشکسوت فوتبال کشور دلیل کنار گذاشتن افراد با تجربه را بالا بودن دانش آنها دانست و عنوان کرد: یک پیشکسوت، اطلاعات جامعی از رشته و افراد حوزه خود دارد؛ افرادی که ظاهر و حتی کلام خود را تغییر می‌دهند و برای این که در موقعیت و جایگاه خود باشند ناچار به حذف پیشکسوتان هستند.

فریاد شیران با تاکید بر این که ورزشکاران حرفه‌ای، سیاسی نیستند، اظهار کرد: افرادی که در منصب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گمارده می‌شوند به نوعی سرباز و کارمند وزیر یا شخصی هستند که آنها را برگزیده است و باید برای پیشبرد اهداف مافوق خود گام بردارند.

وی در بخش دیگری از برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت وگو به شرایط متلاطم باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این تیم کمتر از یک ماه دیگر باید در بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا حاضر شود اما به دلیل ضعف مدیریتی سطح کلان ورزش کشور، وضعیت نامطلوبی در هیئت مدیره و شرایط بین المللی خود تجربه می‌کند.

این مربی فوتبال ادامه داد: وضعیت باشگاه استقلال هم به این گونه است، به طوری که چندین مدیرعامل به فاصله زمانی دوماه از یکدیگر منصوب شده‌اند. در حال حاضر به دنبال این هستند که آقای مددی را هم برکنار کنند و شخص دیگری را به جای او به مدیرعاملی استقلال منصوب کنند.

فریاد شیران با تاکید بر این که تعداد پیشکسوتان تحصیل کرده برای اداره باشگاه زیاد است، عنوان کرد: متاسفانه وزارت ورزش و جوانان به دنبال فرد باتجربه و کاربلد نیست بلکه شخصی را می‌خواهد که گوش به فرمان اوامر مدیران ارشد باشد.

وی، پرونده آقای تاج در فدراسیون فوتبال را سیاه خواند و اظهار کرد: اگر همین شخص با بدهی میلیاردی برای مجمع کاندیدا شود بالاترین رای را به دست خواهد آورد چرا که افرادی را در مناصب مختلف از رئیس هیئت‌ها تا کوچکترین عضو آن، نشانده که تابع خود او باشند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران در پایان مصاحبه تلفنی با رادیو گفت وگو با تاکید بر این که فدراسیون فعلی برای فوتبالی‌ها نیست، عنوان کرد: مجمع واقعی باید پارلمان فوتبال باشد و در کشوری با این جمعیت و علاقمند به فوتبال باید مجمع بزرگی وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی تاج آقای دادکان رادیو گفتگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست