Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابنده گفت: دانش‌آموزان نقش بی‌بدیل در پیشبرد گام دوم انقلاب دارند و اگر دانش آموزان با اهداف و آرمان‌ها انقلاب آشنا نباشند، نمی‌توانند کمکی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: دانش آموزان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و این دانش آموزان هستند که در آینده مناسب و مسئولیت‌های مختلف را بر عهده می‌گیرند طبیعی است اگر با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی آشنا باشند، می‌توانند به تحقق اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر نقش بی‌بدیل دانش‌آموزان در پیشبرد گام دوم انقلاب، افزود: اگر دانش آموزان با اهداف و آرمان‌ها انقلاب آشنا نباشند طبیعتاً نمی‌توانند کمکی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی انجام دهند بنابراین آموزش‌وپرورش من‌باب روشنگری برای نسل جوان، تاریخ انقلاب، تاریخ معاصر، دوران دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب را برای دانش آموزان در محتواهای درسی و در تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله در بسیج دانش‌آموزی تبیین می‌کند.

خدابنده خاطرنشان کرد: خوشبختانه همکاری و تعامل خوبی بین بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی و آموزش‌وپرورش وجود دارد لذا حضور پرشور و عضویت خوب دانش آموزان در بسیج دانش‌آموزی گویای علاقه مندی آن‌ها برای فعالیت در این حوزه است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون فعالیت‌های فرهنگی بسیار خوبی در بسیج دانش‌آموزی در حال انجام است و با توجه به اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برپایی اجتماعات، همایش‌ها، تجمعات و اردوها را کمتر داریم با این وجود فعالیت‌های فرهنگی بسیج متوقف نشده است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص کنونی، بخشی از فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی در بستر فضای مجازی و در مناطق سفید کرونایی در کلاس‌های حضوری در حال انجام است و ما پیگیر آن هستیم که این فعالیت‌ها متوقف نشوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی انقلاب اسلامی آموزش وپرورش دانش آموزان فعالیت ها آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران