Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@01:36:09 GMT

راهپیمایی ۱۳ آبان در گلستان برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۴۵۶۲

راهپیمایی ۱۳ آبان در گلستان برگزار نمی‌شود

نجیب‌الله تاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شهرهای دارای وضعیت زرد و نارنجی شیوع کرونا شرایط برپایی تجمع فراهم است که تصمیم گیری انجام آن به ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا محول شده است.

وی بیان کرد: به عوامل برگزاری مراسم ۱۳ آبان در شهرهای زرد و نارنجی تاکید شده که مراسم تجمع گرامیداشت این روز باید با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شده و در حداقل زمان ممکن به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاری افزود: نورافشانی در همه شهرها، برگزاری جشنواره ضداستکباری در بخش‌های فیلم، کلیپ، موشن گرافی،  انیمیشن و مسابقه کتابخوانی، عکاسی و شب شعر، برنامه های جایگزین راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در گلستان است.

وی گفت: آیین‌های انقلابی تعطیل‌پذیر نیستند و لغو راهپیمایی ۱۳ آبان به معنای فراموشی اهمیت این روز تاریخ ساز و مهم نیست.

بر اساس اعلام روز گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گرگان، بندرگز، بندرترکمن، مینودشت، مراوه‌تپه و آزادشهر در وضعیت قرمز و گنبدکاووس، گالیکش، کلاله و علی‌آباد کتول در وضعیت نارنجی و کردکوی، گمیشان، رامیان و آق‌قلا هم در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

به گفته عبدالرضا فاضل در حال حاضر ۳۳۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که از این تعداد ۶۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت بوده و ۳۲ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.

برچسب‌ها ویروس کرونا روز دانش آموز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روز دانش آموز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بهداشت و سلامت ویروس کرونا روز دانش آموز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه غلامعباس ترکی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روزهای اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یکساله خود را به نام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری کرده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتوته کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند. با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور شده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمائید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرم‌های پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص کنند. در مواردی که فاقد اقامتگاه هستند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهادهای حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتاً مورد پیش‌بینی قرار گیرد.

کد خبر 6062642 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از غزه امروز در مشهد برگزار می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر لرستان برگزار می شود
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه در لرستان برگزار می‌شود
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود