Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان آذربایجان‌غربی در مرحله اول لیگ مجازی کاتای کشور خوش درخشیدند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اولین دوره لیگ مجازی کاتای کشور برگزار و ۶ تیم از شهرستان میاندوآب به‌عنوان نمایندگان استان در این رقابت‌ها خوش درخشیدند.

در این رقابت ها، تیم باشگاه حق نظری (ب) در گروه‌های نونهالان و خردسالان با کسب ۶ امتیاز تیمی و ۶۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۲ امتیاز انفرادی بعد از تیم افسانه در رده دوم ایستاد و در این بخش تیم حق‌نظری (الف) با کسب ۵ امتیاز تیمی و ۶۲.۰۲ امتیاز انفرادی در رده پنجم قرارگرفت.

در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش رده های سنی نوجوانان و نونهالان آقایان، تیم حق‌نظری نماینده استان با کسب ۷ امتیاز تیمی، یک صدرنشینی و ۶۴.۴۲ امتیاز انفرادی بعد از تیم شوتوگان FSK در رده دوم قرارگرفت.

در گروه کمربندهای قهوه ای و مشکی رده نونهالان آقایان، تیم حق‌نظری با ۵ امتیاز تیمی و ۶۳.۳۸ امتیاز انفرادی در رده چهارم قرارگرفت.

هفته دوم مسابقات لیگ مجازی کاتای کشور ۱۶ آبان آغازخواهدشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته کاتا میاندوآب مسابقات کاراته کاراته نونهالان آذربایجان غربی کاتا مجازی کاراته آذربایجان غربی لیگ مجازی کاتا کاراته خردسالان امتیاز انفرادی امتیاز تیمی حق نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی و مجیدی پس از بازدید از قسمت‌های مختلف همچون خط تولید و آزمایشگاه، در نشستی که با مدیران این کارخانه داشتند ضمن استماع مشکلات أن از جمله تامین آب مورد نیاز کارخانه، دستور طرح آنها را در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با دعوت از مدیران استانی ادارات و نهاد‌های متولی را صادر نمودند.
دکتر ناصر عتباتی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دادگستری استان بیان داشت: واحد تولیدی دهلر ارومیه یکی از مجموعه کارخانجات این واحد تولیدی است که با سرمایه‌گذاری خارجی در ۱۲ کشور جهان در زمینه بازاریابی و ارائه مواد طبیعی جهانی فعالیت دارد.
عتباتی ادامه داد: این واحد تولیدی نه تنها زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم نموده است بلکه با مصرف روزانه ۱۰۰۰ تن محصول سیب استان نقش مهمی در خرید دسترنج کشاورزان خصوصاً استان آذربایجان غربی که قطب تولید سیب در کشور است دارد.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: می‌بایست از سرمایه‌گذاری خارجی که مورد تاکید مقام معظم رهبری، ریاست محترم قوه قضائیه و ریاست جمهوری است حمایت نمود، خصوصاً واحد‌های تولیدی همچون دهلر که نقش موثری در صنایع تبدیلی تولیدات باغی و کشاورزی استان و ارزآوری به کشور را دارد.
عتباتی جذب سرمایه گذاری خارجی را در رشد اقتصادی کشور بسیار مهم و کلیدی عنوان کرد و تلاش برای افزایش و توسعه سرمایه گذاری خارجی در کشور را مورد تاکید قرار داد و حمایت‌های گسترده را در این زمینه خواستار شد.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا
  • درخشش کوراش کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی
  • منتظر درخشش دی‌بروینه در آمریکا باشید