Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی احداث مسکن اقشار کم درآمد در سولابست با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهزیستی و بنیاد علوی آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ششم آبان ماه بود که گزارشی از مشکلات اهالی روستای خارستان و سولابست شهرستان سربیشه با عنوان اهالی "خارستان" و "سولابست" منتظر اقدام مسئولان/ نهادهای حمایتی برای محرومیت‌زدایی ورود کردند در پایگاه خبری تحلیلی خاورستان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مشکلات اساسی اهالی این روستاها نبود خانه بهداشت و خانه های مناسب برای زندگی بود. بر این اساس روز گذشته سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به همراه رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و تعدادی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در روستای سولابست عملیات اجرای احداث مسکن برای اقشار کم درآمد کلنگ زنی شد. همچنین عملیات احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ماخونیک با متراژ 500 متر مربع و با اجرای دانشگاه علوم پزشکی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی آغاز شد. اعتبار این طرح 25 میلیارد ریال است و جمعیت دو هزار و 674 نفری را تحت پوشش خدمات قرار خواهد دادو 13 روستای شهرستان سربیشه از خدمات این مرکز خدمات جامع سلامت بهره‌مند خواهند شد.

این دو پروژه از مصوبات سفر محمد صادق معتمدیان استاندار وقت خراسان جنوبی به سولابست است که در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۳۰ قطعه زمین را به جهت احداث واحدها تأمین کرده است.

شرکت اسکان ایران زیرمجموعه بنیاد علوی مجری پروژه احداث مسکن محرومین در سولابست است همچنین بنیاد مسکن برای اجرای طرح هادی روستا بعد از اتمام پروژه مسکن اقشار کم درآمد اعلام آمادگی کرده است.  

کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهزیستی و بنیاد علوی در اجرای پروژه احداث مسکن اقشار کم درآمد سولابست مشارکت خواهند داشت.

دانشگاه علوم پزشکی در حداقل زمان پروژه‌های سلامت محور را به نتیجه برساند

همچنین روز گذشته مرکز جامع سلامت روستای ماخونیک در شهرستان سربیشه کلنگ زنی شد. سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی در مراسم کلنگ زنی دو پروژه اورژانس جاده‌ای روستای حسین آباد غیناب و مرکز جامع سلامت روستای ماخونیک، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این دو پروژه و نقشی که در ارتقاء سطح ایمنی محور ماهیرود دارند، از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می‌رود این پروژه‌ها را در حداقل زمان ممکن اجرا کند.

وی با اشاره به جایگاه مرز ماهیرود در ترانزیت و صادرات کالا از استان، افزود: ماهیرود پتانسیل خوبی برای استان است و از آن جایی که رانندگان زیادی در این محور تردد می‌کنند لذا همه هدف ما این است که بدون حداقل ناراحتی از این مسیر گذر کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که از توان و ظرفیت کمیته امداد امام خمینی(ره) برای رفع محرومیت از بخش درح شهرستان سربیشه استفاده شده، بیان کرد: علی‌رغم این که ماهیت کار کمیته امداد امام خمینی(ره)، اجرای برنامه‌های حمایتی است اما در تحقق پروژه‌های عمرانی محرومیت زدا در بخش درح اهتمام ویژه‌ای دارد.

میرجعفریان گفت:اجرای این دو پروژه سلامت محور نیز به عنوان بیست و پنجمین طرح عمرانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش درح، یکی از اقدامات قابل توجه این حوزه است که باید دانشگاه علوم پزشکی از این مشارکت استفاده کرده و پروژه‌ها را در حداقل زمان ممکن به نتیجه برساند.

وی خاطرنشان کرد: ورود کمیته امداد امام خمینی(ره) به پروژه‌های عمرانی بخش درح، نشان از نگاه ویژه این حوزه به محرومیت زدایی از این منطقه است که باید آن را قدر بدانیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره مسکن اقشار کم درآمد دانشگاه علوم پزشکی جامع سلامت روستای شهرستان سربیشه خراسان جنوبی بنیاد مسکن احداث مسکن دو پروژه کلنگ زنی بخش درح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مازیار محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بود افزود: طی یکسال گذشته ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.   وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضا‌های جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.   مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه وام خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود.

وی افزود: معرفی خانوار‌های تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت