Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان بندرگز در غرب گلستان گفت: مسوول اعتبارات یک بانک در این شهرستان که ۵۰ میلیارد ریال اختلاس کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

محمد طالبی‌چاری اظهار داشت: متهم با استفاده از آرشیو بانک، اشخاص را انتخاب و با قراردادن نام آنها در لیست متقاضیان گرفتن تسهیلات، مبلغ مورد نظر را ابتدا به حساب آنان و سپس به حساب خود واریز می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد تراکنش مالی این فرد از ۲ سال گذشته تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال بود.

**

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان با اشاره به جان باختن ۱۹۰ نفر در حوادث جاده ای گلستان در ۶ ماه نخست سال گفت: این تلفات ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر شد.

**

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس گفت: مرحله چهارم رزمایش همدلی و کمک مومنانه دانش آموزی در این شهرستان برگزار شد.

**

همزمان با هفته وحدت نمایشگاه آثار دومین جشنواره ملی نگارگری آیات در بخش‌های نگارگری و طراحی سنتی و نماز و نیایش در بستر فضای مجازی برپا شد.

**

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه گرگان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا، با تمام واحدهای صنفی عرضه کننده قلیان در این شهرستان برخورد قانونی خواهد شد.

**

رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بیشتر راه‌های آسیب دیده از سیل پارسال گلستان بازسازی شد.

**

عفت همدم مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک گلستان گفت: با توجه به تشکیل سه شهر جدید دوزین، گلیداغ و صادق آباد، تهیه طرح هادی این شهرها در دستور کار قرار گرفت که پس از تشکیل جلسات متعدد کمیته فنی و بازدیدهای میدانی، هر سه طرح در جلسه کارگروه زیر بنایی استان تصویب شد.

برچسب‌ها گلستان سازمان پزشکی قانونی کشور همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلستان سازمان پزشکی قانونی کشور همدلی گلستان سازمان پزشکی قانونی کشور همدلی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمدجواد ساوری گفت: پیگیری‌ها و مکاتبات برای اخذ مجوز‌های لازم از مراجعه ملی، ادامه دارد.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز در این جلسه بر تسریع در پیشرفت این طرح، تاکید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • «وعده صادق» گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را درهم ریخت
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • ساخت ۳۰۶ واحد مسکونی در گنبد کاووس
  • استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گلستان
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری