Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@15:09:44 GMT

برگزاری مراسم روز دانش آموز در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۷۰۳۴

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید مشارکت معلمان بسیجی را در کنار تمام ماموریت‌ها توسعه دهیم عنوان کرد: آموزش و پرورش، دستگاهی فرهنگی است و باید زمینه مشارکت تمام اقشار جامعه را مهیا کند. خبرگزاری میزان- علیرضا کاظمی در جلسه مشترک ستاد مرکزی با ستاد‌های استانی کمک‌های مومنانه به «پویش لبخند رضایت» اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش در حوزه پرورشی و فرهنگی، دغدغه بزرگی تحت عنوان «تربیت» دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اکنون بخش آموزش با جدیت دنبال می‌شود؛ اما باید دید تربیت نیز مطابق با اهداف برنامه درس ملی اتفاق می‌افتد؟.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آسیب‌های کرونا و شرایط حاکم بر جامعه در نسل جدید، سال‌ها بعد دیده می‌شود گفت: توجه به حوزه پرورشی که در فرمایشات مقام معظم رهبری مشهود بود لازم و ضروری است. در تلاشیم تا بتوانیم بخشی از عقب افتادگی‌های این حوزه را جبران کنیم.

کاظمی ادامه داد: باید با طراحی برنامه‌های جدید، این موضوع را حل کنیم. اکنون باید بخشی از فعالیت‌ها معطوف به حوزه‌های تربیتی شود. فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای ستاد ملی کرونا یک نکته کلیدی تحت عنوان برنامه ریزی برای مشارکت همه جانبه مردم داشت.

وی افزود: برای حل مسائل کشور تنها با رویکرد حاکمیتی موفق نخواهیم شد. آنچه همواره کشور ما را در بحران‌ها نجات داده، مردمی کردن مسائل و حل آنهاست.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید مشارکت معلمان بسیجی را در کنار تمام ماموریت‌ها توسعه دهیم عنوان کرد: آموزش و پرورش، دستگاهی فرهنگی است و باید زمینه مشارکت تمام اقشار جامعه را مهیا کند.

کاظمی افزود: اگر یک دانش آموز بنا به دلایل مختلف از تحصیل باز بماند همه ما مسئول هستیم. اگرچه آموزش و پرورش تلاش کرده ضریبب نفوذ آموزش را به ۱۰۰ درصد برساند، اما نیاز دارد بسیج فرهنگیان نیز در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی درباره افزایش انگیزه معلمان نیز اظهار کرد: امروزه معلمان در یک جهاد آموزشی مشارکت دارند و باید از تلاش‌های آن‌ها قدرشناسی شود. توجه بسیج فرهنگیان باید به مشکلات آموزشی و پرورشی، مشارکت پذیری جامعه آموزش و پرورش، پر کردن خلا‌های پرورشی و تشکیل گروه‌های جهادی برای مدیریت بحران کرونا و کمک به خانواده‌های آسیب دیده و دلجویی از آن‌ها معطوف شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین تاکید کرد: باید برای افزایش تاب آوری جامعه معلمان تلاش کنیم و برای تجلیل از معلمان برتر برنامه داشته باشیم.

کاظمی با بیان اینکه از همکاران خود در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی انتظار دارم در کنار سازمان بسیج فرهنگیان باشند تا بتوانیم به سمت اقدامات عملیاتی و اجرایی در سطح مناطق برویم اظهار کرد: ۱۳ آبان، روز دانش آموز در پیش است. مراسم این روز همه ساله با مشارکت دانش آموزان برگزار می‌شد، امسال نیز انتظار داریم این مراسم را در فضای مجازی به خوبی برگزار کنیم تا پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی بدهیم.

وی افزود: پویش‌های مختلف در نفی ظلم و استکبار جهانی امریکا راه اندازی شده است تا دانش آموزان را با توطئه‌های مختلف آشنا کند.

بیشتر بخوانید:
آغاز ثبت نام در فراخوان ملی «پرسش مهر ریاست جمهوری»

انتهای پیام/ برچسب ها: آموزش و پرورش مدرسه دانش آموزان بسیج فرهنگیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدرسه دانش آموزان بسیج فرهنگیان معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بسیج فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش استخر شهدای دانش‌آموز شهر سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این استخر در زمینی با زیربنای یک هزار و۸۹۶ متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: فضاهای این استخر شامل اتاق مدیریت، اتاق ناجیان، کفشداری، سالن انتظار، رختکن، انبار، اتاق کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرویس بهداشتی، سونای خشک و بخار، موتور خانه، اتاق برق، بوفه، آبدارخانه و اتاق هواساز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه این استخر با اعتبار ۲۲۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز داشت: این فضا به ۴۰ شهید دانش‌آموز و پنج شهید معلم تقدیم شده است.

وزیری ضمن بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهمان شهر سمنان دیگر طرح قابل افتتاح با حضور وزیر است، تصریح کرد: این مدرسه سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

کد خبر 6081929

دیگر خبرها

  • تحصیل ۱۱۰۰ ‌دانش‌آموز در یک شیفت مدارس فردیس!
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد