Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش خبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، پیش از ظهر امروز نشست شورای معاونین اداره کل که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، وجود پیامبر اکرم صل الله علیه و آله و السلام پیام رحمت برای مسلمانان دانست و گفت: وجود مبارک رسول گرامی اسلام صل الله علیه و آله و السلام جلوه‌ای از صفات رحمت و رئوفیت خدای سبحان و رحمتی برای عالمیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیامبر اسلام فاتح قلوب تمامی انسان‌های آگاه، عارفان، بزرگان و اندیشمندان جهان و منادی انسانیت، برابری و صلح و آرامش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به 13 آبان سالروز استکبارستیزی و روز دانش آموز اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما در ادوار مختلف تاریخ در حال مبارزه با دشمنان بوده و در این مسیر جنایتکاران و دشمنان اسلام و انقلاب از هیچ کوششی برای حذف آرمانهای ما دریغ نکرده اند. ملت بصیر ایران اسلامی در تمامی این دوران با هوشیاری، بیداری و پیرو ولایت فقیه با روحیه ایثارگری و تلاش جهادی در برابر این دشمنان ایستادگی کردند.

رستمیان با بیان اینکه روز 13 آبان از اهمیت ویژه ای در نظام اسلامی ما برخوردار است، گفت: 13 آبان نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و دشمنان است، در این روز تقابل حق و باطل وجود دارد و با مرور تاریخ، اهمیت این روز بزرگ برای ما بیشتر نمایان می‌شود.

وی افزود: در این روز مهم و تاریخی ریشه استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیده شد و بسیاری از ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز شکل گرفت.

دانش آموزان با شهادت خود حقانیت انقلاب را به اثبات رساندند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مجاهدت‌های دانش آموزان در آبان ماه 57 اشاره کرد و گفت: دانش آموزان ما به دشمن نشان دادند که دفاع از آرمان‌های یک ملت سن و سال ندارد و با شهادت انقلاب حقانیت انقلاب را به اثبات رساندند.

رستمیان گفت: نسل آینده ساز کشور باید با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت و مطالعه در زمینه رشادت و فداکاری های شهدا و ایثارگران راه سعادت را در جهت اعتلای کشور عزیزمان در پیش گیرند.

وی تاکید کرد: آمریکای جنایتکار و دیگر دشمنان بدانند ما ادامه دهنده راه ائمه اطهار علیه السلام و راه شهیداه هستیم و تا در وجود ما فرهنگ ایثار و شهادت زنده است هیچ کاری نمیتوانند انجام دهند، ما ملت امام حسین و ملت شهادتیم و از تهدیدات دشمنان ترسی نداشته و تمام وجود، وحدت و یکدلی از آرمانهای نظام اسلامی دفاع خواهیم کرد.

خدمت به ایثارگران بدون وقفه باید در جریان باشد

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در ادامه به روند خدمت رسانی به ایثارگران اشاره کرد و گفت: خدمت به ایثارگران بدون وقفه باید در جریان باشد، خدمت و تکریم ارباب رجوع در هر شرایطی در راس تمامی امورات بنیاد است. ایثارگران سرمایه هاای اجتماعی این کشور هستند و نباید در زمینه تکریم و خدمت به این عزیزان کوتاهی کرد.

رستمیان افزود: باید زیرساخت های ارائه خدمات غیرحضوری تقویت و همکاران با تماس های تلفنی مکرر جویایا احوال ایثارگران باشند و همچنین معاونین و روسای ادارات با سرکشی از ادارات تابعه مشکلات ایثارگران و کارکنان را بررسی و مرتفع سازند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد: امروز در شرایط کرونا علاوه بر رعایت تمامی شرایط اعلامی از سوی ستاد کرونا نباید هیچگونه وفقه ای در خدمت رسانی به ایثارگران به وجود بیاید.

وی گفت: ایثارگران عزیز نیز می‌توانند با تماس‌های تلفنی و استفاده از خدمات الکترونیکی بنیاد مشکلات خود را حل کرده و با مراجعه به بنیاد خدایی نکرده سلامتی خود را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید استان البرز دانش آموزان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح چهارشنبه در مراسم تشییع محمود کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: محمد کیانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس یکی از روایت‌گران دوران جنگ بود که به جمع دوستان شهیدش پیوست.

وی تصریح کرد: محمود کیانی عاشق هم رزمانش و عشق به امام حسین (ع) از خصوصیات بارز این رزمنده بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمک به محرومین را همیشه سرلوحه کار خود قرار می‌داد تصریح کرد: همیشه سعی می‌کرد به نیازمندان و محرومین کمک کند.

حیدری بیان داشت: محمد کیانی جز اولین کسانی بود که به جبهه اعزام شد و مردانه در مقابل دشمن ایستاد تا از ناموس و هم وطنان خود دفاع کند.

وی اذعان داشت: این رزمنده در مقابل نا ملایمتی‌ها ایستاد، پیگیر مسائل و مشکلات رزمندگان، دلسوز نوجوانان و جوانان بود و همیشه سعی می‌کرد آنها را راهنمایی کند.

حیدری یادآور شد: خاطرات دوران جنگ را برای نسل‌های جدید بیان می‌کرد، او رسالتی حسینی و زینبی داشت و همه ساله برای پیاده روی اربعین شرکت می‌کرد و در موکب‌ها نیز خدمت می‌کرد، دست خیر داشت و هر وقت خلعی بود قطعاً کمک حال دیگران نیز بود.

کد خبر 6080910

دیگر خبرها

  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم