Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگستری شهرستان بافت با بیان اینکه مطالبه گری یکی از خصیصه‌های جامعه پایدار است، گفت: انحراف و انفعال دو آسیب جدی است که در حال حاضر متوجه نسل جوان است. خبرگزاری میزان - سجاد علیدادی سلیمانی، رییس دادگستری شهرستان بافت در نشست هم اندیشی با مسئول و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بافت با تاکید بر اینکه نقد و مطالبه گری باید عاقلانه، منصفانه و همراه با حفظ حرمت شرعی باشد، گفت: هر انتقاد و مطالبه‌ای باید با پیشنهاد راهکار‌های سازنده و کارساز همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس دادگستری شهرستان بافت با بیان اینکه انحراف و انفعال دو آسیب جدی است که در حال حاضر متوجه نسل جوان است، خاطرنشان کرد: مطالبه گری یکی از خصیصه‌های جامعه پایدار است و باید بر مبنای مبانی قوی و نیز مرزبندی جدی با افرادی که به دنبال ایجاد نارضایتی و بدبین کردن افراد به نظام هستند، از بروز این آسیب‌ها در بین جوانان جلوگیری کرد.

رییس دادگستری شهرستان بافت همچنین با تاکید بر لزوم توجه به ابتکار و نوآوری نسل جوان در ارائه راهکار‌ها و برنامه‌ها به منظور پیشبرد کارها، بیان کرد: خوشحال و خرسندیم که نسل جوان همراه و همیار ماست.   بیشتر بخوانید: تحقق مطالبه گری صحیح با ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب علیدادی سلیمانی گفتمان با جوانان را از موضوعات انگیزه بخش برای اجرای بهتر امور توسط مسئولان برشمرد و تصریح کرد: شهرستان بافت از لحاظ مولفه‌های امنیتی دارای رتبه خوبی در استان کرمان و کشور است؛ ولی شاهد برخی ناهنجاری‌های اجتماعی هستیم که ریشه یابی و مطالبه گری جوانان در موضوعاتی مانند بیکاری، فقر، آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی همچون اعتیاد، طلاق و… به مراتب مفید و کارساز خواهد بود.

در پایان رییس دادگستری به سوالات و پرسش‌های دانشجویان در خصوص موضوعات شهرستان پاسخ داد و گفت که پیگیر موضوعات خواهم بود و تداوم این نشست‌ها را همراه با پیگیری و ارائه برنامه خواستار شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری بافت بسیج دانشجویی ناهنجاری ا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری بافت بسیج دانشجویی ناهنجاری ا مطالبه گری نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان پیش از ظهر آدینه در حاشیه مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم دامغان در مصلای این شهرستان با اشاره به مطالبات جدی مردم این شهرستان از مسئولان دولتی، بیان کرد: بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است.

وی خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان سمنان در خصوص دامغان و بهداشت و درمان شد و افزود: بیمارستان دوم، تجهیز اورژانس دامغان و ایجاد دانشکده پزشکی در این شهرستان مهمترین اقداماتی است که مردم از رئیس جمهور می‌خواهند تا به آنها جامه عمل بپوشاند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه ارتقای میراث فرهنگی شهرستان به میراث فرهنگی ویژه به واسطه تمدن هفت هزار ساله تپه حصار و داشته‌های ارزشمند دامغان در حوزه گردشگری و تاریخی گفت: داشته‌های ارزشمند دامغان می‌بایست حفظ شود.

رستمیان با بیان اینکه اختصاص یک درصد درآمد معادن شهرستان دامغان در شهرها و روستاهای شهرستان از دیگر مطالبات مردم است، ابراز کرد: دامغان پایتخت ویلایی سازی نهضت ملی مسکن در کشور است که از رئیس جمهور تقدیر می‌کنیم اما نیاز است که ساخت ساختمان‌ها ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های نیمه سازه زیادی در شهرستان دامغان وجود دارد که باید تکمیل شود، افزود: رسیدگی به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم از دیگر مطالبات مردم شهرستان از رئیس جمهور است.

کد خبر 6082384

دیگر خبرها

  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • مطالبه بسطامی‌ها از دولت؛ تامین آب پایدار تا ثبت جهانی آثار تاریخی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است