Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@18:45:11 GMT

ماجرای گرفتن آپارتمان توسط علی کریمی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۷۹۷۱

علی کریمی به یک دلیل مشخص حاضر نشد پیشنهاد دریافت آپارتمان به جای پول را قبول کند

یکی از افراد نزدیک به استقلال پذیرفته بود بخشی از مبلغ درخواستی علی کریمی را در قالب یک واحد آپارتمان به او پرداخت کند که البته در نهایت این موضوع منجر به ماندن ستاره استقلال نشد.

به گزارش طرفداری، علی کریمی یکی از مهم ترین اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بود که مدیران استقلال تلاش زیادی کردند این بازیکن را راضی به ماندن کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم ماجرا این است قبل از اینکه علی کریمی با القطر قرارداد امضا کند، فردی به نام نامداری که در این مدت به باشگاه کمک مالی کرده، حاضر بود به وی یک آپارتمان بدهد تا این بازیکن را راضی به ماندن کند.

البته شنیده ها حاکی از آن است که به کریمی اعلام شده بود این واحد آپارتمانی که در منطقه 21 تهران قرار داشت، 4 سال دیگر آماده تحویل می شود و به همین دلیل هم این موضوع مورد موافقت هافبک استقلال قرار نگرفت.

هرچه بود علی کریمی در نهایت با باشگاه القطر قرارداد امضا کرد تا دست استقلالی ها از تمدید قرارداد با یکی از مهمترین بازیکنان فصل گذشته خود کوتاه بماند.

 

همچنین بخوانید:

گزارش ویژه؛ جدایی علی کریمی، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند را ستاره می کند؟

علی کریمی در القطر شماره 9 را بر تن می کند

علی کریمی به قطر رسید

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، موضوع ماندن یا جدایی ماتیاس دلیخت یکی از موارد پربحث در این فصل باشگاه بایرن مونیخ بوده است. هافبک هلندی دوران پر افت و خیزی را زیر نظر توماس توخل سپری کرد و حتی گفته شد پس از نیمکت‌نشینی تصمیم گرفته مونیخ را ترک کند.

با این حال پس از اینکه اعلام شد توماس توخل در پایان فصل بایرن را ترک می‌کند احتمال ماندن دلیخت بالاتر رفت و حالا خودش هم در مصاحبه‌ای این موضوع را تأیید کرده است.

او در مورد احتمال ترک بایرن گفت:«من به جدایی و انتقال به باشگاه دیگر فکر نمی‌کنم. این موضوع به‌طور کامل منتفی است. من بازیکن بایرن هستم و از اینکه می‌توانم برای این باشگاه بازی کنم بسیار خوشحالم. مجلات و روزنامه‌ها هر روز درباره جدایی بازیکنان می‌نویسند. این را می‌توانید در مورد کیم مین جائه و اوپامکانو هم ببینید. در صورتی‌که آنها هم به جدایی فکر نمی‌کنند و بر روی بازی در بایرن مونیخ متمرکز هستند.»

این هافبک هلندی در ادامه در مورد اینکه آیا همچنان به قهرمانی در این فصل بوندسلیگا باور دارد یا خیر، گفت:«ما همیشه باید به آن ایمان داشته باشیم. االبته باید واقع‌بین هم باشیم. اکنون ده امتیاز از لورکوزن عقب هستیم و آنها باید ابتدا ده امتیاز از دست بدهند و ما باید همه بازی‌ها را ببریم. فعلا مهم این است که ما فقط به خودمان نگاه کنیم و بازی‌های خودمان را ببریم.»

دیگر خبرها

  • پشیمانی بانک‌ها از گرفتن پرسپولیس و استقلال
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • سود یک میلیاردی ملک پس از بازسازی
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • عکس | علی کریمی به مونیخ آلمان رفت
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک آبی و قرمز!