Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: بانیان برپایی مجالس ختم به عنوان تهدید کنندگان امنیت و سلامت مردم باید به دستگاه قضائی و دادستانی معرفی شوند تا طبق قانون با آنها برخورد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هدایت‌الله جمالی پور در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: موجب یاس و ناامیدی است که پس از گذشت مدتی طولانی و اعلام خطر از سوی متولیان مبارزه با کرونا، نکات بهداشتی همچنان جدی گرفته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام تالارها، رستوران‌ها و فست‌فودها از روز چهارشنبه تا پایان ماه تنها به صورت بیرون بر می‌توانند به کار خود ادامه دهند، افزود: برپایی مراسم عزاداری جرم محسوب می‌شود و باید نیروی انتظامی به شدت با این وضع برخورد قاطع داشته باشد.

استاندار قزوین عنوان کرد: باید به دقت بررسی شود چرا مردم صدای ما را که به دنبال دفاع از جان آنها هستیم نمی‌شنوند در حالی که این بی توجهی‌ها موجب از بین رفتن تعداد زیادی از افراد جامعه خواهد شد.

آخرین آمار کرونا در ایران| فوت 434 نفر در 24 ساعت گذشتهآیا "سی‌‌تی‌‌اسکن" برای بیماران کرونایی خطرناک است؟!

جمالی پور خاطرنشان کرد: وقتی با رفتن یک فرد در جمع، این فرد تبدیل به طعمه شده و نه تنها جان خود بلکه جان تعداد زیادی از افراد جامعه را به خطر‌ می‌اندازد باید از قوه عقلانیت خود استفاده کرده و در مراسم حضور نیابد.

استاندار قزوین گفت: وقتی برپایی مراسم عروسی موجب عزادار شدن تعداد زیادی از مردم می‌شود پس طبق قاعده عقلی و دینی نباید مراسم عزا و عروسی را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه مصوبات ستاد کرونا باید کاملا اجرایی شود، افزود: با دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکرده و یا در اجرای این دستورات کوتاهی می‌کنند، باید به شدت برخورد شود.

جمالی پور خاطرنشان کرد: افزایش آمار ابتلا به کرونا در قزوین نشان می‌دهد که تصمیمات این ستاد به درستی اجرا نمی‌شود زیرا در غیر این صورت نمودار کرونا در استان شیبی نزولی داشت.

استاندار قزوین تصریح کرد: خطر بیماری کرونا همچون خطر جنگ سخت و شاید بدتر از آن است چرا که در جنگ سخت تعداد کمتری آسیب می‌بینند در حالی که کرونا جان افراد زیادی را در زمانی بسیار کوتاه به خطر می‌اندازد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: تمام پاساژها تنها به شرط فراهم آوردن ملزومات بهداشتی مجوز فعالیت دارند در حالی که اگر مغازه‌داران نکات بهداشتی را رعایت نکنند پاساژ بسته خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین استاندار قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد