Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@21:10:36 GMT

سیمان در شهرستان باشت لاکچری شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۸۰۳۱

سیمان در شهرستان باشت لاکچری شد

سیمان یکی از کالاهای اساسی و راهبردی در ساخت و ساز است و این روزها با وجود افزایش قیمت در شهرستان باشت به‌عنوان یک کالای لاکچری و لوکس در این شهرستان دست‌نیافتنی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سیمان به‌عنوان یکی از مصالح مورد نیاز در پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازها همواره از جایگاه بالایی برخوردار است ولی کمبود و افزایش قیمت آن مردم  شهرستان باشت را این روزها کلافه و ناراضی کرده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روزهای سخت اقتصادی قطار افزایش قیمت‌ها به سیمان رسید؛ موضوعی که باعث کند شدن ساخت و سازها شده و از طرفی دستیابی به این کالا در این روزها سخت شده است. به طوری که با یک بازدید میدانی  در سطح شهرستان  قیمت این کالای  لاکچری در هر کیسه به 27هزار تومان رسیده است.

عبدی یکی از شهروندان باشتی در حاشیه بازدید میدانی خبرنگارصبح زاگرس در مورد کمبود سیمان در این شهر گفت: متاسفانه با وجود افزایش قیمت سرسام آور سیمان این کالا در شهر پیدا نمی شودو عاملین توزیع این کالا ی اساسی نیز بدلیل کمبود و گرانی اقدام به تهیه آن نمی کنند.

علی حسینی  یکی دیگر از شهروندان باشتی افزود: به علت نبود نظارت از طرف نهادهای مربوطه خصوصا اداره  صمت در استان باعث شده تا سیمانی که در استان کهگیلویه و بویر احمد نیز تولید می شود و مازاد بر استان است با کمبود اساسی آن مواجه شویم،  در صورتی که این کالا تحریم نیست که از خارج وارد بشود و می توان به همین یک مورد اشاره کرد، که بعضی از داخل در حال فشار آوردن بر مردم هستند.

وی گفت: با گران شدن و نایاب شدن سیمان در شهرستان باشت، برای تهیه آن باید به شهرهای اطراف برویم، که خطرهای جاده ای را باید با جان بخریم، امیدواریم مسئولین  امر استانی حداقل بعد از ناتوانی در مدیریت مرغ و تخم مرغ  بتوانند چاره ای برای بازار سیمان بیاندیشند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان باشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیون و ۵۱۷ هزار تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه قبلی ۹۳ درصد افزایش داشته است.

او افزود: همچنین عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در این مدت در بخش صادرات کالا، از افزایش ۲۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی برخوردار بوده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان این که افزایش عملکرد بنادر تابعه اداره کل در سال ۱۴۰۲ طی ۱۳ سال گذشته بی سابقه بوده است، گفت: عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در بخش تخلیه و بارگیری کالا طی یک سال گذشته، در مجموع بالاترین نرخ رشد را در بین بنادر تجاری کشور داشته است.

کیا کجوری با اشاره به افزایش ورود کشتی به بنادر تابعه اداره کل با وجود مشکلات مربوط به لایروبی و کاهش تراز آب دریا، افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، تعداد ۴۸۸ فروند کشتی تجاری در سال گذشته وارد بنادر نوشهر و فریدونکنارشده که ۷۹ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه قبلی نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • کلنگ زنی ۳ باب مدرسه در باشت
  • شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • افزایش ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار
  • تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد
  • ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان