Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر یکشنبه در آغاز جلسه شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه گروه‌های مختلف در جهان اسلام حرکت زشت و ناپسند اهانت به پیامبر (ص) را محکوم و حوزه، علما و مراجع عظام تقلید نیز نسبت به این حرکت که تحت عنوان آزادی بیان انجام شده است، اعلام موضع کردند، گفت: توهین و اهانت صحیح نیست به ویژه اگر متوجه شخصیت‌های بزرگ باشد بنابراین یک حرکت زشت است که در دایره آزادی بیان نیست، بلکه آزادی توهین و اهانت بوده و هم اینکه اهانت به یک شخصیت بزرگ است و نیز اینکه این کار اهانت به کسی است که نسبت به همه بشریت و انسانیت حق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه‌های علمیه دفاع شخصیت‌های سیاسی و به اصطلاح برجسته جهان غرب از این گونه توهین‌ها امری ناپسند دانست و افزود: مکرون رئیس جمهور فرانسه، باید بداند که در جهان اسلام منفورترین آدم است که از این توهین دفاع کرده است، البته کارهای تند و زشت داعش مسلکی، مورد تأیید بزرگان و شخصیت‌ها و مراجع ما نیست.

وی با اشاره به لزوم انجام کار مشترک با مجامع بین‌المللی جهت جلوگیری از انجام این اقدامات زشت افزود: شخصیت‌هایی که از این حرکات زشت دفاع می‌کنند در هولوکاست و مسائل کشور خودشان با کمال تأسف موضع می‌گیرند و کسی جرأت نمی‌کند علیه خودشان یا مقدساتشان چیزی بگوید.

آیت الله اعرافی، پیامبر (ص) را رمز وحدت و نماد تمدن اسلامی دانست و تصریح کرد: ما باید در سایه آن چهره نورانی به همکاری و هم افزایی اقدام کنیم.

کد خبر 5061530

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه آیت الله اعرافی قم توهین به پیامبر ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد گرگان هفته وحدت کرمانشاه نیروی انتظامی پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا یوم الله 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه شهرک‌نشین صهیونیست که قصد اهانت به پرچم فلسطین را داشت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، نشان می‌دهد که یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست به سمت پرچم فلسطین که در روستای المغیر در نزدیکی شهرک «کوخاف هاشر» برافراشته شده، نزدیک می‌شود و به محض این که به پرچم لگد می‌زند، بمب دست‌ساز منفجر شده و وی را مجروح می‌سازد.

روستای المغیر در روزهای گذشته بارها در معرض حملات خشونت‌بار شهرک‌نشینان قرار داشته است به گونه‌ای که مهاجمان ده‌ها منزل و اتومبیل در این شهرک را به آتش کشیده و به ساکنان آن تیراندازی کردند. اقدامی که موجب شهید و مجروح شدن ده‌ها تن از جوانان این منطقه شد.

https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000632/nf00632548-1.mp4

ویدئوی منتشر شده، ذهن‌ها را به سمت «کمین پرچم» می‌برد که برای نخستین بار در سال 2018 توسط تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» در نزدیکی مرزی جنوب نوار غزه انجام شد.

این گروه از مبارزان فلسطینی در فوریه 2018 ویدئویی از عملیات کمین پرچم منتشر کردند که براساس گزارش‌های رسمی اسرائیلی در اثر آن 4 سرباز اسرائیلی مجروح شدند و حال دو نفر از آنها وخیم بود.

 

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی | مخالفت‌ها با قهرمانی استقلال کم کم علنی می‌شود
  • کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • تنبیه شهرک‌نشین صهیونیست که قصد اهانت به پرچم فلسطین را داشت