Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از روند ریل‌گذاری و تکمیل ایستگاه راه آهن، اظهار کرد: جرثقیل پنل‌گذار ساخت داخل کشور بوده و ساخت این جرثقیل تحولی در صنعت ریل‌گذاری راه آهن است که برای اولین بار در پروژه راه آهن اردبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی استفاده از این دستگاه را در سرعت‌بخشی به ریل‌گذاری، تاثیر‌گذار دانست و گفت: با استفاده از این دستگاه، سرعت کار بالا رفته و ریل‌گذاری روزانه به ۳۰۰ متر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریل‌گذاری به ۶۰۰ متر در روز خواهد رسید

استاندار اردبیل بیان کرد: با افزایش ساعت کاری و اضافه کردن واگن‌های حمل ریل، ریل‌گذاری را به روزانه ۶۰۰ متر می‌رساند و این شیوه، امکان کار کردن در هوای برفی را هم فراهم کرده و این قبیل ریل‌گذاری در داخل تونل و روی پل‌ها هم بدون مشکل قابل اجرا است.

وی اظهار داشت: تهیه ریل هم بدون مشکل پیش می‌رود و قطعا تا پایان سال تعهد انجام گرفته در خصوص ریل‌گذاری ۱۰۰ کیلومتر از مسیر راه آهن، انجام می‌شود و از دو هفته آینده ریل‌گذاری از سمت میانه هم آغاز خواهد شد.

جذب ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار

بهنام‌جو به اعتبارات اختصاص یافته به راه آهن اردبیل در سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: امسال از بودجه سفر رییس جمهور که یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان است، توانسته ایم ۵۵۰ میلیارد تومان را جذب کنیم و ۴۰۰ میلیارد تومان هم تعهد بانک ملی است که با پرداخت آن، پرداختی بانک ملی به یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی بیان کرد: کمک اعتباری بانک به پروژه‌های زیرساختی در کشور بی‌نظیر بوده و در چند روز آینده این موضوع از سوی بانک مرکزی تصویب می‌شود که تا دو هفته آینده اولین واریزی اقساط بانک ملی از محل سفر انجام خواهد پذیرفت.

استاندار اردبیل بیان داشت: بر اساس قول رئیس سازمان برنامه و بودجه، این پروژه مشکل مالی نخواهد داشت و بودجه‌های دولتی تخصیص یافته، جذب می شود.

وی در ادامه از روند تکمیل ساختمان اصلی ایستگاه راه آهن در اردبیل بازدید و در جریان تکمیل آن قرار گرفت.

گفتنی است؛ این ساختمان با زیربنای پنج هزار متر مربع در حال احداث است که ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حداکثر تا دو ماه آینده تکمیل می شود.

-انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: راه آهن اردبیل اکبر بهنام جو استاندار اردبیل بودجه ریل ریل گذاری جرثقیل میلیارد تومان ریل گذاری راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند

هاشم علایی امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از الزامات ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، از مولفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

به گفته او، با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک می‌کنیم.

علایی با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از واحدهای تولیدی در قالب بسته‌های حمایتی افزود: این نوع مشوق‌ها باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد و تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده