Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حوزه ماموریت نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت آن بسیار گسترده بوده و نیازمند توجه ویژه در حوزه تجهیزات و امکانات لجستیکی است.

احمدعلی موهبتی ۱۱ آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد افزود: این روزها بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام احساس به وحدت و همدلی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیداوریم همه مسلمانان و مسوولان کشورهای اسلامی به وحدت و همدلی بین کشورهای اسلامی توجه داشته باشند و این مهم را هر چه سریعتر عملی کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان اقدام رییس جمهوری فرانسه در حمایت از نشریه توهین کننده به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و گفت: مدعیان دروغین آزادی در برابر یک حادثه دروغین تاریخی سریع واکنش نشان می‌دهند اما در برابر جریحه دار کردن قلب میلیاردها مسلمان بی تفاوت هستند.

موهبتی افزود: وجود سلاح‌های غیرمجاز، عبور موادمخدر و وجود گروهک‌های تروریستی و معاندان نظام در آن سوی مرزهای سیستان و بلوچستان کار را برای نیروی انتظامی این استان دشوار کرده است.

وی تصریح کرد: ایجاد مرزبانی شمال و جنوب در سیستان و بلوچستان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و از فرمانده ناجا انتظار می رود نسبت به این مساله اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امکانات مرزبانی با توجه به وسعت این استان بسیار ناچیز است و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر عملکردی مطلوب در این استان داشته و در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

موهبتی تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم و ما مسوولان باید طوری عمل کنیم که مدیون شهدا و خانواده‌های آنان نباشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی با مردم نیک رفتار و با متخلفان تندخو است و انتظار از این نیروی خدوم جز این نیست.

وی ادامه داد: با توجه به بومی بودن سردار احمد طاهری و تجربه و تسلطی که در سیستان و بلوچستان دارند بدون شک در دوره حضور ایشان در مسوولیت فرماندهی انتظامی استان شاهد اتفاقات مثبتی در راستای تامین روزافزون امنیت مطلوب خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب،با تصمیم ستاد مدیریت بحران، مدارس شهرستان‌های دشتیاری، زاهدان، تفتان، خاش، ایرانشهر، سراوان، مهرستان، دلگان، سرباز، زرآباد و قصرقند با توجه به احتمال طغیان رودخانه‌های محلی و آبگرفتگی معابر امروز چهارشنبه غیرحضوری است.

با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و وجود رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت احتمال افزایش تعطیلی مدارس شهرستان‌های مختلف استان دور از انتظار نیست.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است